شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ساعت ۷:۵۰
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان سملقان :

دشمن می‌خواهد مردم ایران را متوقف کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان سملقان گفت: دشمن می‌خواهد مردم ایران که در مسیر پیشرفت هستند را به هر صورتی متوقف کند و برای این امر از هیچ تلاشی دست نخواهد کشید.
دشمن می‌خواهد مردم ایران را متوقف کند,

منصور مجردی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک»از مانه و سملقان اظهار کرد: دشمن از همه حربه‌ها استفاده کرده است تا مردم را ناامید کنند تا پای صندوق رأی حضور پیدا نکنند ولی مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و افزایش ۳۷ درصدی نسبت به سال قبل این مهم را به گوش دشمن رساندند که همیشه پای کار این نظام هستند و هیچ وقت این انقلاب تنها نخواهد ماند.

وی افزود: در دهه فجر امسال افزایش ۲۰۰ درصدی افتتاحیه پروژه‌ها را داشتیم که به نسبت آن تخصیص اعتبارات نیز افزایش چشم گیری داشته است.

این مسئول با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری شهرستان مانه و سملقان بیشترین درصد مشارکت را در کل استان داشته است، بیان کرد: جهت افزایش مشارکت و حضور مردم جلسات جهاد تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم در جهت اقناع سازی افکار عمومی در کل شهرستان و برای اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود تا توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شود و مردم با خدمات نظام و انقلاب و اهمیت حضور در پای صندوق رای آشنا شود و حضور حداکثری داشته باشند.

مجردی تصریح کرد: امروز هدف دشمن ناامید کردن مردم و در نتیجه رسیدن به عدم حضور آنها در انتخابات است و لشکر رسانه‌ای دشمن در این راستا عمدتاً روی تضعیف اصل حکومت اسلامی و جداکردن مردم از نظام، سرمایه‌گذاری می‌کند.

 وی ادامه داد: دشمن می‌خواهد مردم ایران که در مسیر پیشرفت هستند را به هر صورتی متوقف کند و برای این امر از هیچ تلاشی دست نخواهد کشید.

 مجردی با تأکید بر اینکه دشمن با ایجاد ناامیدی و بی‌اعتمادی مردم نسبت به مسئولین و نظام می‌خواهد انتخابات سرد و ضعیف برگزار شود تصریح کرد: همه مردم بالاخص شهرستان سملقان باید با حضور حداکثری در انتخابات که ضامن رشد و عزت و کمال ملت ایران است نقشه‌های دشمنان را نابود کنند.

 وی افزود: تا بار دیگر دشمن متوجه شود که تبلیغات رسانه‌ای بر آنها تأثیری ندارد و مأیوس شوند همان‌طور که با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امسال این مهم با به دشمن نشان دادند.

انتهای خبر/ص

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک