جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ساعت ۲۰:۴۳
مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی:

بخش آی‌سی‌یو بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد آغاز به کار کرد

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: بخش آی سی یو بیمارستان ثامن الائمه (ع) بجنورد با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار تکمیل و یکشنبه همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز به کار کرد.
بخش آی‌سی‌یو بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد آغاز به کار کرد,خراسان شمالی+بجنورد+تامین اجتماعی+سعید صدرمنش+یمارستان ثامن الائمه+آی‌سی‌یو

به گزارش بجنا به نقل از ایرنا، سعید صدرمنش اظهار کرد: تمامی تجهیزات مورد نیاز این بخش تامین و نیروی مورد نیاز نیز جذب شده است.

وی تعداد تخت های بخش آی سی یو بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد را پنج تخت عنوان کرد و افزود: بخش آی سی یو این بیمارستان به بخش های جراحی عمومی، اطفال، زنان و زایشگاه، اورژانس و سی سی یو این درمانگاه تخصصی افزوده شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: بخش اورژانس بیمارستان نیز تخریب و ساخت مجدد آن با ۲۵ میلیارد تومان اعتبار آغاز شده است که تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

وی افزود: بخش اورژانس بیمارستان بعد از تکمیل از ۱۳ تخت به ۲۰ تخت و مساحت آن از ۶۰۰ متر مربع به یکهزار و ۳۰۰ متر مربع افزایش می یابد.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی در خصوص بخش انبار دارویی این مرکز درمانی نیز گفت: این بخش با مساحت یکهزار و ۶۵۰ متر مربع با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان ساخت و تجهیز شد.

وی در ادامه به درمانگاه تخصصی این مرکز نیز اشاره کرد و افزود: تاکنون ساخت این درمانگاه با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این مرکز با چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع در۲ طبقه اداری و درمانی تا پایان تابستان امسال به بهره برداری می رسد.

صدرمنش گفت: ۳۷ درصد جمعیت استان با ۳۶۸ هزار نفر زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی استان هستند که خدمات درمانی مسقیم و غیر مستقیم را از یک بیمارستان ملکی در بجنورد مرکز استان و ۲ درمانگاه تخصصی و یک درمانگاه عمومی در استان دریافت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع این مراکز درمانی مستقیم درسال گذشته به ۸۵۵ هزار بیمار خدمات سرپایی و بستری رایگان ارایه کرده است که افزایش حدود ۲۰ درصد نسبت به سال گذشته داشته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی در خصوص حمایت از بیمه شدگانی که در شهرستان هایی که تامین اجتماعی مرکز درمانی ندارد گفت: بیمه شدگان تامین اجتماعی با مراجعه به بیمارستان های دانشگاهی از خدمات بستری رایگان بهره مند می شوند.

بیش از ۳۶۸ هزار نفر حدود ۳۷ درصد از شهروندان خراسان شمالی زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک