جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۰۳ - ساعت ۱۸:۴۳
مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی:

بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد آموزشی شد

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد به دنبال راه اندازی دانشکده پزشکی و ایجاد این رشته در دانشگاه آزاد اسلامی استان، آموزشی شد.
بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد آموزشی شد,خراسان شمالی+بجنورد+سعید صدرمنش+تامین اجتماعی+بیمارستان ثامن الائمه

به گزارش بجنا به نقل از ایرنا، دکتر سعید صدرمنش اظهار کرد: تمامی موافقت ها و مجوزهای مورد نیاز برای ایجاد بیمارستان آموزشی تامین اجتماعی بجنورد از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کسب شده است و این مرکز درمانی برای آموزش در اختیار دانشجویان رشته پزشکی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: بیمارستان های آموزشی باید دارای استانداردهای خاصی باشند که در بازدیدهای بازرسان وزارت بهداشت مورد تایید قرار گرفته است و الزمات لازم را اضافه خواهیم کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی تصریح کرد: با راه‌اندازی رشته پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد بخشی از کمبود پزشک استان در آینده برطرف خواهد شد و اعضای هیات علمی جاین دانشگاه در بیمارستان تامین اجتماعی فعالیت خواهند کرد.

وی ادامه داد: این طرح می تواند در نگهداشت پزشکان در استان نیز کمک کند چرا که تدریس در این دانشگاه موجب افزایش انگیزه ماندگاری آنها می شود.

صدرمنش گفت: سال گذشته ۲۰ پزشک متخصص و فوق تخصص به مراکز درمانی تابعه این مدیریت افزوده شدند که اینک در این بیمارستان تخصص هایی از جمله اطفال، بیهوشی، اورژانس، ارتوپدی، جراحی عمومی، چشم و شبکیه، زنان و زایمان، اورولوژی، نورولوژی، رادیولوژی، ستون فقرات، پریناتولووژی، قلب و عروق و گوش و حلق و بینی به بیماران خدمات ارایه می دهند.

وی افزود: با افزودن تخصص‌ها در این مراکز تلاش می شود تا از سفر مردم برای درمان به شهرهای بزرگتر کاسته شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: تامین اجتماعی با ۴۷۰ مرکز درمانی در استان قرارداد دارد و بیمه شدگان از این مراکز به صورت خدمات غیر مستقیم استفاده می کنند.

سال گذشته موافقت نامه اصولی ایجاد رشته پزشکی در دانشگاه آزاد بجنورد با پیگیری های مدیران استانی و نمایندگان مجلس اخذ شد.

بیش از ۳۶۸ هزار نفر حدود ۳۷ درصد از شهروندان خراسان شمالی زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک