پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۷۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۴ - ساعت ۱۶:۲۰
شهردار بجنورد گفت:

۸۵۰ تن قیر به شهرداری بجنورد اختصاص یافت

شهردار بجنورد گفت: به تازگی ۸۵۰ تن قیر رایگان به این شهرداری اختصاص یافته است که تلاش داریم گام‌های خوبی برای عمران مرکز استان برداریم.
۸۵۰ تن قیر به شهرداری بجنورد اختصاص یافت,خراسان شمالی+بجنورد+جواد حمیدی راوری+قیر+شهردار

به گزارش بجنا ، جواد حمیدی راوری اظهار کرد: ارزش ریالی این میزان قیر بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال است و با این میزان قیر، حدود ۱۹۰ هزار مترمربع از معابر و خیابان های شهر بجنورد آسفالت می شود.

وی با بیان اینکه این میزان قیر در ۲ مرحله به شهرداری بجنورد تحویل می شود افزود: سهمیه قیر رایگان شهرداری مرکز استان امسال نسبت به سال گذشته ۲ برابر افزایش یافته است و این میزان جذب سهمیه این محصول بی سابقه است.

وی با بیان اینکه پارسال یکهزار و ۷۰۰ تن قیر رایگان برای آسفالت معابر مرکز استان جذب شد خاطرنشان کرد: سال گذشته ۲۰۰ تن قیر رایگان از محل اعتبارات باز آفرینی شهری و در قالب صدور حواله به این شهرداری اختصاص یافت و علاوه بر آن هزار و ۵۰۰ تن قیر رایگان به این شهرداری اختصاص یافت.

شهردار بجنورد افزود: امسال فقط در مرحله اول ۸۵۰ تن از این محصول به این شهرداری اختصاص یافته است که پیش بینی می شود میزان جذب این محصول امسال به ۲ برابر پارسال ارتقا یابد.

حمیدی راوری اظهار کرد: متاسفانه در برخی مناطق شهر بویژه در حاشیه ها، شهروندان توجه و حساسیتی به نگهداری از آسفالت معابر ندارند به طوری که رهاسازی پساب خانگی حاوی مواد شوینده سبب تخریب آسفالت می شود.

شهردار بجنورد، حفاری به وسیله دستگاه های خدمات رسان را از دیگر دغدغه ها در زمینه آسفالت معابر شهر عنوان کرد و گفت: متاسفانه ترمیم آسفالت پس از حفاری ها مناسب انجام نمی شود.

شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک