چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۱۷ - ساعت ۹:۵۷
شهردار بجنورد گفت:

شهرداری بجنورد ۷۴۶ میلیارد ریال اعتبار دولتی جذب کرد

شهردار بجنورد گفت: این نهاد در سال گذشته ۷۴۶ میلیارد ریال اعتبار دولتی جذب کرد که این رقم در سال های اخیر بی سابقه بوده است.
شهرداری بجنورد ۷۴۶ میلیارد ریال اعتبار دولتی جذب کرد,خراسان شمالی+بجنورد+شهرداری+جواد حمیدی راوری

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، جواد حمیدی راوری اظهار کرد: سال ۱۴۰۰ تنها ۵۵ میلیارد و ۶۵۴ میلیون ریال اعتبار دولتی در شهرداری بجنورد جذب شده بود که در سال ۱۴۰۱ این رقم ۹۳ درصد افزایش یافت.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به افزایش درآمدهای شهرداری بجنورد افزود: بودجه شهرداری بجنورد در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ماقبل ۵۴ درصد افزایش داشت که پارسال علاوه بر تحقق بودجه، درآمدها ۲۰۰ میلیارد ریال مازاد بر بودجه افزایش داشت.

شهردار بجنورد افزود: بودجه شهرداری مرکز استان در سال گذشته ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بود.

وی ادامه داد: سال جاری تلاش داریم تا با افزایش درآمدها، اقدماتی مناسب برای بهبود وضعیت ساکنان در بافت فرسوده شهر و مولد سازی انجام شود.

حمیدی، ارتقای درجه شهرداری بجنورد از ۱۰ به ۱۱ را از دیگر اقدامات مهم در سال گذشته عنوان کرد و گفت: با ارتقای درجه شهرداری، امکان ارتقای ساختار در این نهاد ایجاد و هچنین امکان جذب مناب دولتی و ملی برای شهرداری تسهیل شده است.

شهردار بجنورد با بیان اینکه اکنون شهرداری از حمایت های مالی بیشتری برخوردار می شود تصریح کرد: شهرداری بجنورد تنها یک درجه با شهرداری کلان شهرها فاصله دارد.

شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک