شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۲۷ - ساعت ۹:۲۳

مولدسازی گریبان آب و فاضلاب جاجرم را گرفت/ فروش اموال برای گذر از بحران آب

هفته قبل خبری مبنی بر فروش ساختمان آب و فاضلاب شهرستان جاجرم منتشر شد که روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی جوابیه‌ای دراین‌خصوص صادر کرد.
مولدسازی گریبان آب و فاضلاب جاجرم را گرفت/ فروش اموال برای گذر از بحران آب,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم، شنیده شده بابت طلب آب منطقه‌ای از آبفای استان خراسان شمالی مربوط به شهرستان شیروان و بجنورد قرار است ساختمان مثلاً مازاد جاجرم را تحویل آب منطقه‌ای بدهند.

حال سؤال این است آیا دیواری کوتاه‌تر از جاجرم وجود ندارد؟ بدهی جاجرم چقدر است که می‌خواهند این ساختمان را تحویل آب منطقه‌ای بدهند؟

روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی اعلام کرد: فروش اموال شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در راستای تکلیف قانونی مندرج دربند ع تبصره ۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور بوده است که موضوع مولدسازی املاک دولت درهمین راستا در تمام کشور طرح و پیگیری می‌شود از طرفی اموال اعلامی جهت فروش از طریق مزایده یا تهاتر صرفاً به ساختمان جاجرم منحصر نبوده بلکه ۱۴ مورد از اموال شرکت در سطح استان به مزایده رفته است که درصورتی‌که فرایند مزایده به نتیجه برسد طبق تکلیف مندرج در بودجه ۱۴۰۱ کل کشور منابع حاصل از مزایده صرف پروژه‌های نیمه‌تمام با اولویت پروژه‌های آبرسانی روستایی خواهد شد.

همچنین لازم به ذکر است امور آبفای جاجرم در حال حاضر ساختمان مناسب دیگری نیز در مالکیت خود دارد که به طور موقت در اختیار فرمانداری جاجرم بوده و به‌محض اینکه فرمانداری ساختمان موردنیاز خود را تأمین کند، امور آبفای جاجرم به ساختمان فعلی فرمانداری نقل‌مکان خواهد کرد، لذا مزایده یا تهاتر ساختمان جاجرم هیچ اختلالی در خدمت‌رسانی به اهالی شریف جاجرم وارد نخواهد کرد.

در پایان اعلام می‌دارد به دلیل افت شدید سطح بارندگی در سال‌های اخیر و کاهش شدید اعتبارات دریافتی، در حال حاضر شرکت آبفای استان جزء شرکت‌های زیان‌ده محسوب می‌شود که برای مدیریت صحیح تنش آبی و گذر از بحران خشکسالی راهی جز فروش، تهاتر و در یک‌کلام مولدسازی اموال خود ندارد.
 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک