شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۴۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ساعت ۹:۱
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خبر داد:

ارائه خدمات IVF برای نخستین‌بار در مرکز استان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از راه‌اندازی و تجهیز مرکز خدمات سطح سه درمان ناباروری در استان خبر داد و گفت: مراحل آزمایشگاهی عمل IVF با موفقیت پشت سر گذاشته شده و اکنون در حال تست انسانی آن هستیم.
ارائه خدمات IVF برای نخستین‌بار در مرکز استان,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، علی عفتی‌زاده، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار داشت: در بحث IVF و درمان ناباروری، تخمک‌گذاری با موفقیت انجام شده و هم اکنون دراین‌خصوص حدود ۷۰ درصد مراحل انجام شده و در صورت نهایی‌شدن اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: راه‌اندازی مرکز خدمات سطح سه درمان ناباروری در محل بیمارستان بنت‌الهدی بجنورد یک اتفاق بزرگ برای زوج‌های نابارور استان است که با پیگیری‌های انجام‌شده امسال محقق شد.

به گفته عفتی زاده، دپارتمان قلب قبلاً توسط بخش خصوصی اداره می شد و هم اکنون توسط بخش دولتی اداره می شود و در این مرکز ماهانه ۱۲۰ آنژیوی قلب و حدود ۱۵ عمل جراحی قلب باز نیز انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نصب و راه‌اندازی دستگاه اکومری باارزش تقریبی ۶ میلیارد تومان برای استان، راه‌اندازی دستگاه سی تی آنژیو در دپارتمان قلب، افزایش تعداد دستگاه‌های دیالیز در استان به ۹۳ دستگاه از جمله مباحث مهمی هستند که در آینده نزدیک در استان محقق خواهند شد.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک