جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۴۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ساعت ۳:۱
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد:

افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافران با ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافران با ناوگان حمل و نقل عمومی استان طی ۱۰ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافران با ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان شمالی ,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک،  محمد مشتری گفت: در این بازه زمانی، بیش از یک میلیون و ۳۱۳ هزار مسافر توسط بیش از ۲۰۲ هزار سفر از شهرستان های استان به سایر نقاط کشور و یا داخل استان توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شده اند.

وی با بیان این که میزان سفر در مقایسه با سال قبل ۳ درصد کاهش یافته است، افزود: طی این مدت ۱۴۹ هزار و ۴۳ سفر درون استانی با ۸۳۹ هزار و ۸۲۶ مسافر و  ۵۳ هزار و ۷۶ سفر برون استانی با ۴۷۳ هزار و ۳۱۴ مسافر انجام شده است.

وی بیشترین سفرهای برون استانی را مربوط به استان های خراسان رضوی و تهران ذکر کرد و ادامه داد: در ۱۰ ماه گذشته، ۳۲ درصد مسافران با اتوبوس، ۳۹.۵ درصد با مینی بوس و ۲۸۳ درصد با سواری کرایه عمومی سفر کردند.

مشتری با اشاره به فعالیت ۳۸ شرکت مسافری با هزار و ۳۷۳ راننده در استان خاطرنشان کرد: ۸۲۱ ناوگان مسافری شامل ۱۵۳ دستگاه اتوبوس، ۲۵۵ دستگاه مینی بوس و ۴۱۳ دستگاه سواری کرایه عمومی در خراسان شمالی فعالیت دارند.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک