شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۴۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ساعت ۱۱:۴۱
‍  مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خبر داد:

افزایش ۲۶ درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی از افزایش ۲۶ درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی این استان در ۱۰ ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
افزایش ۲۶ درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، محمد مشتری گفت: طی این مدت بیش از ۸۵ میلیون و ۲۴۹ هزار تردد وسایل نقلیه در ۵۱ محور خراسان شمالی به ثبت رسیده است.

 

وی افزود: در این بازه زمانی بیش از ۸ میلیون وسیله نقلیه وارد استان و بیش از ۸ میلیون وسیله نقلیه از استان خارج شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۳۰ درصد و ۳۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

 

وی اظهار کرد: همچنین تردد ورودی و خروجی خراسان شمالی در ماه گذشته به طور میانگین ۳۱ درصد افزایش‌یافته و حدود ۲۶ درصد تردد ورودی استان بیشتر از ۲ روز ماندگاری در استان داشته است.

 

وی محور دارای بیشترین تردد (بر اساس نسبت ترافیک به ظرفیت محور) در دی‌ماه را چمن بید - جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس و اسفراین - بجنورد (بجنورد) اعلام کرد و ادامه داد: محور دارای کمترین تردد (بر اساس نسبت ترافیک به ظرفیت محور) در این بازه زمانی مربوط به صفی‌آباد - گراتی و بالعکس و سنخواست - جاجرم و بالعکس است.

 

مشتری، محور دارای بیشترین سرعت متوسط را بجنورد - شیروان (سیساب)، شیروان - فاروج و بالعکس ذکر کرد و گفت: بیشترین تردد وسایل نقلیه از دیگر استان‌ها شامل خراسان رضوی (۳۷ درصد)، گلستان (۱۰ درصد) و تهران (۸ درصد) است.   

 

به گفته وی ۵۱ دستگاه ترددشمار، ۲۵ دوربین نظارت تصویری و ۳۰ سامانه ثبت تخلف در محورهای خراسان شمالی فعال است.


انتهای پیام/گ

 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک