جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس دیدنی ها | کد خبر: ۲۸۶۴۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۱۵ - ساعت ۹:۳۱

رژه خودرویی کارکنان سما شیروان در سالروز شهادت مالک اشتر انقلاب

همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اجتماع و رژه خودرویی کارکنان مجتمع آموزشی و فرهنگی سما شیروان برگزار شد.
رژه خودرویی کارکنان سما شیروان در سالروز شهادت مالک اشتر انقلاب,

به گزارش عصر اترک از شیروان، صبح روز چهارشنبه ۱۴ دی 1401 به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، رژه خورویی از سما شیروان به سمت مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی شیروان به جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت برگزار شد.

حسین محمودی رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما شیروان با اعلام این خبر افزود: با توجه به فرا رسیدن سومین سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، مراسم رژه خودرویی تعدادی از کارکنان مجتمع سما شیروان با شکوه و نظم هر چه تمام تر برگزار شد. 

وی اضافه کرد: کارکنان خدوم و زحمتکش سما شیروان با انجام این راهپیمایی خودرویی، دلبستگی و وفاداری خود را به شهدای جان بر کف نظام مقدس جمهوری اسلامی و به ویژه سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و غبار روبی و عطرافشانی در مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی به نمایش درآوردند. 

در این مراسم دکترعلی شیعه علی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شیروان ضمن اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید سلیمانی و خدمات بی نظیر این شهید بزرگوار به نظام و انقلاب، به چندین ویژگی بارز سردار دلها اشاره نمود و در ادامه به اطاعت از آیه یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا أَطِیعُوا اللهَ وَأَطِیعُوا الرَّسُولَ وَأُولِی الأَمْرِ مِنْکمْ تاکید نمود ودر پایان افزود: مطمئنا این گونه حرکات ارزشمند فرهنگی اثرات بسیار مثبتی در اجتماع دارد و امیدواریم در راستای مکتب حاج قاسم حرکت کنیم و عمل نماییم. 

انتهای پیام/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک