جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۶۴۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۱۰ - ساعت ۱۴:۴

بصیرت مردم در فتنه ۸۸ آتش فتنه را خاموش کرد

امام جمعه قاضی گفت: مردم در سال 88 با حضور به موقع و با بصیرتی که داشتند و اطاعت و فرمانبرداری از رهبری فتنه را خاموش کردند و اجازه ندادند این فتنه به نتیجه برسد.
بصیرت مردم در فتنه 88 آتش فتنه را خاموش کرد,

 حجت السلام معصومی، امام جمعه شهر قاضی در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک از مانه وسملقان در خصوص روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: حرکت انقلابی و با بصیرت ملت ایران در 9 دی ماه 88، با هدف کور کردن چشم فتنه رقم خورد .

وی ادامه داد: فتنه ای که قطعا ناگهان و دفعی نبود بلکه از سال 87 توسط  امریکا و اروپا و فتنه گران داخلی، فتنه گرانی که خودشان یک زمانی در مسند مسئولیت های رده بالای کشور بودند، برنامه ریزی شده بود.

وی برخی اسناد برنامه ریزی شده بودن این فتنه را برشمرد و گفت: اعلام قبل از موعد کاندیداتوری برخی از سران فتنه ، زیرسئوال بردن صحت و سلامت انتخابات سه ماه قبل از انتخابات و تاسیس کمیته صیانت از آرا توسط موسوی و کروبی برای ایجاد فتنه بود.

وی ادامه داد:  بعد از اینکه نتایج ازصندوق بیرون آمد و رئیس جمهور وقت بااخلاف بیش از 10 میلیون از نفر دوم رئیس جمهور شد. میرحسین موسوی به جای اینکه مسیر قانونی برای اعتراض به نتیجه انتخابات پیش بگیرد، دست به تظاهرات خیابانی زد و یک تظاهرات بسیار عظیمی را در تهران راه انداختند و در سی خرداد تبدیل به اغتشاشات خیابانی شد و شروع کردن به آشوب و تخریب و.... .

حجت السلام معصومی افزود: در فتنه 88 به  دنبال کودتا ی مخملی و انقلاب رنگی بودند و لذا رنگ سبز را برای خود انتخاب کردند.

وی تصریح کرد: امریکا قبل از سال 88 سه کشور را با همین کودتا زیر رو کرده بود، قرقزیستان، گرجستان و اکراین با همین انقلاب رنگی حکومتشان را نابود کرده بود و میخواست این را در ایران پیاده کند.

وی خاطر نشان کرد: اینها به دنبال این بودند ولی مردم ما با حضور به موقع و با بصیرتی که داشتند و اطاعت و فرمانبرداری که از رهبری داشتند این فتنه را خاموش کردند و اجازه ندادند این فتنه به نتیجه برسد.

وی تصریح کرد: دوعامل باعث خلق حماسه 9 دی شد ، یکی رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و دیگری بصیرت ملت بود، بنابراین باید حواسمان باشد چیزی که در فتنه های روبه رو ما را پیروز می کند  این دو مورد است.

انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک