شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۶۴۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۰۷ - ساعت ۷:۵۴
دبیر جبهه نیروهای انقلاب؛

عاشورا درس بزرگ بصیرتی است/ ملت ها همیشه از بی بصیرتی ضرر کرده اند

عضو شورای اسلامی شهر شیروان گفت: ملت ها همیشه از بی بصیرتی ضرر کرده اند، بصیرت یک دید باطنی است که با معنویت ارتباط مستقیمی دارد و مردم ما بارها و بارها در مناسبات آن را ثابت و به جهان نشان داده اند.
عاشورا درس بزرگ بصیرتی است/ ملت ها همیشه از بی بصیرتی ضرر کرده اند,

عقیل آریانفرد، دبیر جبهه نیروهای انقلاب در گفت وگو با خبرنگار عصراترک در شیروان به مناسبت روز بصیرت اظهار داشت: بصیرت یک دید باطنی است که می شود واقعیت‌ها را با آن تشخیص داد و با چشم ظاهری قابل مشاهده نیست که ارتباط مستقیمی با معنویات دارد.

آریانفرد افزود: شعبده بازی که یک شعبده ای انجام می دهد در واقع عمل ظاهری است که ما می بینیم و تشخیص نمی دهیم ولی این حرکت یک دید باطنی دارد که ما مطمئن هستیم که ترفندی شعبده باز پیاده کرده که منجر شده چشم ظاهر ما را فریب دهد.

عضو شورای اسلامی شهر شیروان ادامه داد: بنابراین بصیرت دید باطنی است تا ما بتوانیم این قدرت را به دست بیاوریم که حقیقت را کشف کنیم.

وی با اشاره به اینکه در شبهات باید پازل ها را کنار هم بگذاریم و واقعیت را ببینیم، تاکید کرد: در حال حاضر ما در جامعه به بصیرت بیش از پیش نیاز داریم.

دبیر جبهه انقلاب شهرستان شیروان گفت: مردم بارها در مناسبت هایی هم چون ۱۳ آبان ها، ۹ دی ها و در ۲۲ بهمن ها بارها و بارها در طول سالیان پس از انقلاب اسلامی، بصیرت خود و اصول کار را ثابت و به جهان نشان داده اند.

آریانفر یادآور شد: ما مطمئن هستیم که کار شعبده باز ساختگی است و قطعاً ترفندی در آن به کار رفته، خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم تا واقعیت ها را کشف کنیم الحمدلله ملت ما ملت بصیری است ولی باید تلاش کنیم که بصیر بمانیم چون ملت ها همیشه از بی‌بصیرتی ها ضرر کردند.

وی با اشاره به تاریخ صدر اسلام و واقعه عاشورا به عنوان درس بزرگ بصیرتی، تصریح کرد: چرا بعد از به شهادت رساندن امام حسین علیه السلام، مردم شادمان شدند؟ یعنی قتل نوه پیامبرشان را بر خودشان حلال می دانستند؟ این عدم بصیرت در جامعه بود که باعث این اتفاق و شکل گرفتن قیام توابین شد لذا عاشورا درس بزرگ بصیرتی است.

عضو شورای اسلامی شهر شیروان نقش بصیرت و راه تشخیص آن در هدایت جامعه را موثر دانست و اظهار داشت: شهید ابراهیم همت، جمله زیبایی دارند و می فرمایند: باید جبهه خودی از غیر خودی را تشخیص دهیم، باید دشمن شناس باشیم و در وقایع اخیر و گذشته باید ببینیم چه کسانی خوشحال اند و چه کسانی ناراحت؟

وی ادامه داد: منافقینی که ۱۷ هزار شهید ترور را در کشور بر جای گذاشتند، اینها از کدام اتفاقات خوشحالند؟ آیا این ها دوست ما هستند؟ بلکه دشمن ما هستند و هر کس با این ها همراه و هم صدا شود دشمنان ما هستند.

دبیر جبهه نیروهای انقلاب شهرستان شیروان با اشاره به این که در سراسر دنیا همه می دانند که کشور ما در حال پیشرفت قرار دارد، ابراز کرد: به خاطر همین اتفاقات خوب و پیشرفت ها است که جمهوری اسلامی تبدیل به یک کشور مقتدر شده است و اگر مقتدر نبود نیازی نبود که کل دنیا یک طرف میز مذاکره باشد و جمهوری اسلامی طرف دیگر.

عقیل آریانفرد فضای مجازی را فضای غافل ماندگی در ایران دانست و افزود: به علت غفلت ما در فضای مجازی، دشمنان از این فرصت استفاده کردند. حقیقتا این فضا، فضای حقیقی است که شبهه پراکنی می کند لذا تقویت فضای مجازی امری واجب است.

وی قوانین جاری در مورد فضای مجازی را قابل اجرا ندانست و گفت: قوانین تئوریکی ایجاد شده که ما نمی توانیم در فضای مجازی آن را اجرا کنیم چون قابلیت اجرا ندارند باید ستاد فضای مجازی و مجلس قوانینی تصویب کنند که قابل اجرا باشد.

وی از مجلس خواست: از مجلس انقلابی درخواست داریم که ستادی برای فرهنگ ترویج کتابخوانی در نظر بگیرد و به آن بودجه اختصاص دهد چون سرانه استفاده از فضای مجازی در کشور ما بیشتر از سرانه مطالعه کتاب است باید مرکز فرماندهی ایجاد شود که بر فضای مجازی ما کمک کند و فضای مجازی جان تازه بگیرد.

وی همه آحاد مردم، علی الخصوص خواص را مسئول روشنگری در جامعه دانست و بیان کرد: مردم، مسئولان و همه باید اولویت‌ها را بگویند، پازل ها را در کنار یکدیگر بگذارند، دشمن شناسی را انجام دهند و بدانند که دشمن به کدام سمت حرکت می کند. وقتی گره های ذهنی را باز، مشکلات را برطرف و چالش ها را حل کردیم موفق خواهیم بود.

آریانفرد در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران رو به پیشرفت است، اگر رو به زوال بود دشمن اجازه می داد که ما به همان راه ادامه دهیم و این سنگ اندازی ها و دست اندازی ها نبود. همه ما وظیفه داریم که واقعیت‌ها را نشر دهیم و از واقعیت‌ها حمایت کنیم.

وی ادامه داد: باید مظلومیت شهید الله وردی ها را بگویم، از مظلومیت شهدای مدافع امنیت با مردم گفتگو کنیم ولی وظیفه خواص در جامعه بیشتر است.

 

انتهای پیام/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک