شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۳۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/۰۲ - ساعت ۸:۲۶

دو زمین چمن مصنوعی دانش آموزی در اسفراین بهره برداری شد

۲ چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی در مدارس شبانه روزی شهید فرومندی و شهید آبگول کوشکی در اسفراین به بهره برداری رسید.
دو زمین چمن مصنوعی دانش آموزی در اسفراین بهره برداری شد,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، چمن مصنوعی دو مرکز شبانه روزی شهید فرومندی و شهید آبگل کوشکی به عنوان فضای ورزشی ره‌آورد طرح شهید سلیمانی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی، امام جمعه اسفراین در این آیین ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: نسل جوان و دانش آموزان نیاز مبرم و ضروری به امر ورزش، نشاط و شادابی دارند، ورزش به عنوان اصل اساسی و مهم درزمینه تربیت فرزندانی در تراز انقلاب اسلامی است‌.

ابوالقاسم اکبری مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این آیین ضمن تبریک هفته بسیج و تقدیر و از مقام عالی وزارت، استاندار و فرمانداران شهرستان های استان گفت: امید است این طرح و همه طرح های دیگری که در راستای ساحت زیستی و بدنی سند تحول بنیادین اجرایی می‌شود بتواند بستر و زمینه تقویت حوزه تندرستی و سلامت را فراهم کند.

مسلم نوری فرماندار اسفراین نیز بابیان اینکه هرچه دانش آموزان قوی تر و سالم تر داشته باشیم فعالیتهای آموزشی بهتری خواهند داشت عنوان کرد: نگاه خوب آموزش و پرورش به فضاهای آموزشی و ورزشی در مناطق روستایی دراین خصوص شایسته تقدیر است.

امین فلاح، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان عنوان کرد: باعنایت به اینکه دانش آموزان دوسال در فضای مجازی فعالیت داشته و در معرض ناهنجاری‌های رفتاری و اجتماعی بوده اند ازین رو برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای و حضور در محیط ورزشی فرصت بسیار مناسبی برای جبران آن دوران است.

محمد نوری مدیر آموزش و پرورش اسفراین هم ضمن تقدیر به مناسبت‌ فرارسیدن هفته بسیج و خیرمقدم به میهمانان و همراهان دستگاه تعلیم و تربیت در همه زمینه ها گفت: نگاه ما به ورزش دانش آموزان بجهت آمادگی جسمانی برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم و عبادت خداوند است.

وی خاطر نشان کرد: ۵ زمین چمن مصنوعی طبق استانداردهای اعلامی و جمعا در زمینی به مساحت ۷ هزار و ۵۰۰ متر و بااعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال اجرایی گردید که امروز شاید افتتاح دو تعداد ازین زمین ها هستیم.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک