جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۱۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ساعت ۱۰:۱۳

دستگیری مال‌خرهای میلیونی در اسفراین

فرمانده انتظامی اسفراین از روند بازدید از صنوف ضایعاتی در این شهرستان و دستگیری 3 نفر مال‌خر خبر داد.
دستگیری مال‌خرهای میلیونی در اسفراین,

به گزارش پایگاه خبری عصراترک از اسفراین، سرهنگ محمد روهنا، فرمانده انتظامی اسفراین در بازدید از صنوف ضایعاتی در این شهرستان، اظهارکرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی باهدف برخورد با سارقان و کنترل صنوف ضایعاتی در سطح شهرستان اسفراین به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح که نمایندگان دستگاه قضایی و سایر ادارات مربوطه حضور داشتند، گفت: در طول اجرای این طرح از ۶ واحد صنفی ضایعاتی بازدید به عمل آمد.

فرمانده انتظامی اسفراین بابیان اینکه در همین رابطه ۳ نفر مال‌خر نیز دستگیر شدند، افزود: برابر قانون برای ۴ صنف متخلف نیز اخطاریه پلمپ صادر شد.

سرهنگ روهنا ادامه داد: اموال مسروقه که در اجرای این طرح کشف شد، سیم و کابل‌های برق و مخابرات، لوله آب و تجهیزات اداره آب و فاضلاب بودند که ارزش آن بیش از ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

این مقام انتظامی بابیان اینکه اموال مکشوفه با هماهنگی مرجع قضایی به مالباختگان تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: تلاش پلیس در کنار سایر ادارات و سازمان‌ها به منظور ارتقا امنیت اجتماعی و پیشگیری از سرقت ادامه دارد و انتظاری که از شهروندان می‌رود این است که در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ رضازاده 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک