شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۰۲ - ساعت ۹:۰

اکران خصوصی فیلم«نرگس» در جاجرم

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاجرم از پایان تولید فیلم «نرگس» خبر داد و گفت: این فیلم برای نخستین بار در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی اکران خصوصی شد .
اکران خصوصی فیلم«نرگس» در جاجرم,

 به گزارش پایگاه خبری جاجرم،«علی اصغر شکوری» با بیان اینکه ساخت فیلم «نرگس» از دو ماه قبل در جاجرم آغاز شده بود به همت هنرمندان تولید شد، افزود: این فیلم به نویسندگی و تهیه کنندگی «محمد مهری جعفر آبادی» ، کارگردانی« فاطمه اقبالی اسد آبادی» ، تصویر برداری «ستار طیبی» ، صدا برداری «مهدی نجفی» و مدیر تولید این فیلم «دانیال مهری جعفر آبادی» تولید شده است که برای اولین بار برای مسئولان و هنرمندان در جاجرم اکران شد. 

وی با اشاره به اینکه مدت زمان این نمایش 40 دقیقه می باشد، اظهار کرد: «متینا مقتدر»،«محمد فوقانی بایکی»   «هادی میرابی»،«محمد کاظم نظم آرا»،«آرش رجاییان»،«مهدی شاهی پناه»،«ابوالفضل میرابی»،«حمید قهرمانی»، «جمشید سالوری»، «مهدی نوری»، «نازنین زهره جریان»، «سید مهدیار احمدی»،«داود چاوشی»، «لعیا حسینی تنها»، «مائده فوقانی بایگی»، «سجاد نظم آرا» و «انسیه حاجی زاده» بازیگری این فیلم را بر عهده دارند.

شکوری تصریح کرد: موضوع این فیلم بیان معرفی جاجرم ،احترام به پدر و مادر و اشاره به مشکلات موجر و مستاجر است و...

 

انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک