شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۹۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ساعت ۱۳:۳۱
جانشین فرمانده سپاه استان:

عملیات عاشورا به مناسبت هفته دفاع مقدس در شیروان بازسازی می شود

جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام گفت: شاخص ترین برنامه هفته دفاع مقدس در سطح استان، با اجرای بازسازی عملیات عاشورا در محل شیرکوه شیروان برگزار می شود.
 عملیات عاشورا به مناسبت هفته دفاع مقدس در شیروان بازسازی می شود,

به گزارش عصر اترک از شیروان، سرهنگ حسین اکبری، جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در جلسه بازسازی عملیات عاشورا در محل سپاه شهرستان شیروان گفت: عملیات عاشورا با رمز اباعبدالله الحسین در محور ایلام-میمک در سال 63 به فرماندهی سپاه پاسداران انجام شد.

اکبری اظهار داشت: ارتفاعات میمک به دلیل کوهستانی بودن و قرار گرفتن در نقطه مرزی ایران و عراق، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود و از ارتفاعات بسیار مهم و راهبردی مرزی ایران با عراق به شمار می‌رود. به همین علت، نخستین منطقه از خاک ایران بود که پیش از آغاز رسمی جنگ تحمیلی، مورد طمع صدام قرار گرفت و ارتش بعث عراق آن را اشغال کرد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام خراسان شمالی افزود: بازسازی عملیات عاشورا جزء برنامه های ابلاغی است که در محل شیرکوه شیروان اجرا و مردم می توانند به صورت حضوری و از نزدیک بازسازی عملیات را مشاهده کنند.

وی اعلام کرد: زمان دقیق اجرای بازسازی عملیات پس از بررسی های کارشناسی از طریق فضای مجازی به عموم مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک