جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۹۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ساعت ۱۳:۴۹
مدیرجهادکشاورزی شهرستان فاروج

روز مزرعه انگور در شهرستان فاروج

حبیب اله مقتدر گفت: به منظور آشنایی با ارقام مختلف انگور و تغییر ارقام کم بازده به ارقام توصیه شده از روش پیوند سرشاخه کاری ، برنامه روز مزرعه طرح یاوران تولید برگزار شد.
روز مزرعه انگور در شهرستان فاروج,

به گزارش خبرنگار عصراترک از فاروج، حبیب اله مقتدر مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فاروج گفت: به منظور آشنایی با ارقام مختلف انگور و تغییر ارقام کم بازده به ارقام توصیه شده از روش پیوند سرشاخه کاری، با  حضور و توضیحات دکتر دادار، محقق مرکز آموزش کشاورزی استان، روز مزرعه طرح یاوران تولید در شهرستان فاروج برگزار شد.

وی افزود: در راستای این برنامه ۱۸ رقم انگور در یکی از باغ‌ آقای منصوری در که به روش پیوند در سرشاخه بوده برگزار شد، باغداران  از نزدیک با خصوصیات آنها از لحاظ سرمازدگی، بیماری‌های مهم چون سفیدک، زودرس و دیر رس بودن، بسترخاک و شرایط آب و هوایی هریک از ارقام تشریح و از نظر مورد استفاده در بازار ، تازه خوری و کشمشی مورد ارزیابی قرار گرفت.

این برنامه با همراهی رئیس و همکاران مرکز خدمات تیتکانلو، باغداران این محصول و با همکاری اداره ترویج شهرستان فاروج برگزار شد.

انتهای پیام/م.شادکام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک