جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۸۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ساعت ۱۷:۱۰

افتتاحیه مدارس تیزهوشان متوسطه اول شهرستان مانه وسملقان

مدارس تیزهوشان فرزانگان( دخترانه) و شهید بهشتی (پسرانه) متوسطه اول شهرستان مانه و سملقان با حضور باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش وپرورش افتتاح شد.
افتتاحیه مدارس تیزهوشان متوسطه اول شهرستان مانه وسملقان,

به گزارش خبرنگارعصر اترک از مانه و سملقان پیش از ظهر امروز مراسم  افتتاحیه مدارس تیزهوشان فرزانگان( دخترانه) و شهید بهشتی (پسرانه) متوسطه اول شهرستان با حضور دکتر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش وپرورش، اکبری مدیر کل آموزش وپرورش استان خراسان شمالی، بیکدلی مشاور معاون وزیر،  بهادری فرماندار شهرستان، روحانی مدیر آموزش وپرورش و موسوی معاون مدیر کل و اولیا و دانش آموزان برگزار گردید.

باقر زاده معاون پرورشی وفرهنگی مقام عالی وزارت با بیان اینکه سمپاد یعنی دانش آموزان بتوانند به کمک معلمان خلاقیت خود را نشان دهند گفت :در سمپاد علاوه بر کتاب هایی که دیگر دانش آموزان می خوانند کتاب های بهتر و بیشتری را مطالعه می کنند خداوند را شکر گذاریم که امروز سازمان استعدادهای درخشان توانسته فرصتی را برای بچه های با استعداد طرز تهیه کند.

 اکبری مدیر کل آموزش وپرورش در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه خداوند را شاکریم به خاطر تمام نعمت هایش و نعمت خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: انشالله ما بتوانیم در سنگر عظیم تعلیم و تربیت، مسیر شهیدان رجایی و باهنر را طی کنیم و شرمنده شهدا نشویم، سند تحول بنیادین دکترین حرکتی ما است و نگاه تربیتی که دغدغه حضرت آقا و مقام عالی وزارت است.

 وی افزود:مسیر ما در آینده آموزش و پرورش نگاه تربیتی، فرهنگی و پرورشی است مخصوصاً ما باید در مدارس استعدادهای درخشان این موضوعات را نمود کنیم و همچنین توجه به موضوع پرورشی و تربیتی در کنار موضوع استعدادهای درخشان باید رسیدگی شود.

گفتنی است در این سفر  از محل احداث اردوگاه تفریحی، تربیتی، آموزشی شهرستان مانه وسملقان بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
معصومه امینی | 1402/03/05
0
0
💓
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک