شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۵۸۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ساعت ۱۰:۳۷
رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان فاروج خبرداد:

بهره برداری از ۴ واحد صنعتی با اشتغال ۹۳ نفر در شهرستان فاروج

رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان فاروج از بهره برداری از 4 واحد صنعتی با اشتغال 93 نفر در این شهرستان همزمان با هفته دولت خبر داد.
بهره برداری از 4 واحد صنعتی با اشتغال 93 نفر در شهرستان فاروج,

افتخاری، رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان فاروج در گفتگو با خبرنگار عصراترک گفت: طی سال گذشته  4 پروانه بهره برداری صنعتی در شهرستان فاروج صادر شد.

افتخاری اجرای فاز دوم واحد قوطی سازی مجموعه  کشت و صنعت مزرعه سبز خرم واقع در کیلومتر 6 جاده روستای برگرد را یکی از این پروژه ها برشمرد.

وی اظهارکرد: قوطی کنسرو فولادی با ظرفیت تولید سالیانه 16 هزارتن و میزان اشتغال 75 با سرمایه گذاری 724 هزار و 901 میلیون ریال از تولیدات این پروژه است.

افتخاری تولید درب کلیددار آسان باز شو ظروف با ظرفیت تولید سالیانه یک هزار و 300  تن با سرمایه گذاری 375 هزار و 176 میلیون ریال یکی دیگر از محصولات این واحد تولیدی است.

رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان فاروج  بهره برداری از واحد تولیدی آرایشی بهداشتی برقیستان واقع در شهرک صنعتی را از دیگر پروژه های افتتاح شده در هفته دولت عنوان کرد.

وی تولید بی رنگ کننده مو با ظرفیت تولیدی سالیانه یک هزار و 200 تن و میزان اشتغال زایی 5 نفر با سرمایه گذاری 20 هزار میلیون ریال را را از محصولات تولیدی در این پروژه اعلام کرد.
 

وی بهره برداری از واحد تولیدی فرمان گستر شرق واقع در شهرک صنعتی شهرستان به منظور ساخت دستگاه ماینر با ظرفیت تولید سالیانه 6 هزار دستگاه و میزان اشتغال زایی 9 نفر با 14 هزار و 880 میلیون ریال یکی دیگر از پروژه های شهرستان برشمرد.

 

افتخاری افتتاح واحد تولیدی رمز ارز واقع در شهرک صنعتی شهرستان به منظور استخراج رمز ارز با ظرفیت تولید سالیانه یک هزار و 980 تراهش بر ثانیه و اشتغالزایی 3 نفر با کل سرمایه گذاری 54 هزار و 770 میلیون ریال چهارمین پروژه قابل افتتاح در هفته دولت در این شهرستان اعلام کرد.


انتهای پیام/گ

 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک