جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۵۸۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ساعت ۱۴:۲۸
امام جمعه آشخانه:

حمایت و صیانت از ولایت راه نجات از توطئه های سازمان یافته دشمنان است

امام جمعه آشخانه گفت: امروز که ملت ایران رهبری آگاه و سیاستمداری مقتدر دارد باید از ولایت حمایت و صیانت کنند تا آمریکا نتواند با توطئه سازمان یافته توسط منافقین و اراذل و اوباش به اهداف پلیدش برسد.
حمایت و صیانت از ولایت راه نجات از توطئه های سازمان یافته دشمنان است,

به گزارش خبرنگار عصراترک از مانه وسملقان حجت الاسلام والمسلمین شریعتی نژاد، امام جمعه اشخانه درخطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به نمونه عبرت های  که باعث بصیرت افزایی در زمان  انقلاب شد، اظهارکرد:  اول انقلاب ساواک به دستور شاه مفلوک و عواملش دستور داد که سینما رکس آبادان را آتش بزنند و عده‌ای در آتش سوختند با این جنایت خواستند وانمود کنند که نیروهای انقلاب سینما را آتش زده اند که امام ره در همان زمان فرمودند ما با سینما مخالف نیستیم با فحشا مخالف هستیم بعدا معلوم شد که این جنایت را ساواک انجام داده است.

وی افزود: امروز بعد از ۴۴ سال  که از انقلاب می گذرد  عده ای جاهل و نادان مزدور در ذهن فاسد شان برای خائنان به کشور پیام بازگشت خاندان جنایتکار را در رسانه‌های ولنگار مجازی ارسال می‌کنند البته انقلابیون و جوانان غیور مومن و متعهد به خون شهدا و خانواده جانبازان و شهدا و آزادگان آرزوی خوانین خائن به نظام کشور را به گور خواهند فرستاد.


امام جمعه اشخانه ادامه داد: عده‌ای از اراذل و اوباش تهران را،  آمریکا در سال ۱۳۳۲ سازماندهی کرد تا حکومت مصدق را ساقط کنند آنان را با دلار به صحنه خیابان و بازار کشاندند و از طرفی کودتاچیان به فرمان آمریکا کودتا کردند و دولت مصدق را ساقط کردند همان زمان آیت الله کاشانی به مصدق هشدار داد که آمریکا مورد اعتماد نیست اما مصدق سخنان آیت الله کاشانی را گوش نکرد تا او را حذف کردند.


وی تاکید کرد: ما ملت انقلابی ایران؛ ما امت حسین علیه السلام باید از این واقع عبرت آموز درس بگیریم در مقابل ترفند های آمریکا با آگاهی و بصیرت توطئه آنان را نقش بر آب کنیم.

وی گفت: در آن زمان و روز امام فریاد عزت و آقایی را بلند کردند اما چون آگاهی و بصیرت نبود توجهی به ندای آزادی و استقلال امام ره از ناحیه ملت نشد، بدین خاطر دوره خفقان و ترس و اضطراب و جنایات ساواک اسرائیلی به وجود آمد اما امروز که ملت ایران رهبری آگاه و سیاستمداری مقتدر دارد باید از ولایت حمایت و صیانت کنند تا آمریکا نتواند با توطئه سازمان یافته توسط منافقین و اراذل و اوباش به اهداف پلیدش برسد.


وی به مناسبت آغاز هفته دولت ضمن اعلام حمایت کامل از دولت انقلابی اقای رئیسی گفت: امت انقلابی به ویژه جوانان بدانند که دشمن به دنبال تضعیف دولت مردمی و انقلابی است و بدین جهت دست به هر توطئه‌ای میزند با صبر و مقاومت و حمایت همه جانبه از ارزش‌های انقلاب و مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی می توانیم دشمنان را از پا در آوریم و با آزادی و استقلال و عزت بر مشکلات فائق آییم و مشکلات معیشت و اقتصاد را برطرف کنیم.


وی افزود: دولتمردان باید میدانی و انقلابی کار کنند تا ملت امیدوار شوند.

امام جمعه اشخانه تاکید کرد: مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری هر چه سریعتر اجرایی گردد موانع  از سر راه حرکت دولت برداشته شود به ویژه مدیران فشل و ناکارآمد را کنار بگذارند تا بر سرعت کار نظام افزوده شود و مردم کشور عزیزمان لذت عدالت را بچشند.

انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک