جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۸۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ساعت ۲۰:۳۱

ساخت وساز غیرمجاز متهم ردیف اول سیل امام‌زاده داوود

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شیب رودخانه‌های منطقه کوهستانی امام زاده داوود(ع)، اساسا در این منطقه گل و لای تشکیل نمی‌شود و نقش مسئله عدم لایروبی بسیار کم‌رنگ و غیر محتمل است.
ساخت وساز غیرمجاز متهم ردیف اول سیل امام‌زاده داوود,

سمیه رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری جلسه مجمع نمایندگان استان تهران در رابطه با سیل اخیر اظهار داشت: بر اساس گزارش سازمان هواشناسی در زمان وقوع سیل در امام زاده داوود(ع) هشدار نارنجی صادر شده بود، اما متاسفانه هشدارهای هواشناسی هیچ پیوست اجرایی ندارد.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی با اشاره دلایل تشدید خسارات سیل امام زاده داوود (ع) گفت: ساخت و ساز غیر مجاز و توسعه اتفاق افتاده در محل امام زاده از جمله در بازار این منطقه دقیقا در بستر رودخانه است و همین مسئله مهمترین عامل شکل‌گیری سیل به حساب می‌آید.

وی افزود: دهیاری منطقه و وزارت کشور باید از توسعه ساخت و ساز غیرمجاز در بستر رودخانه جلوگیری می‌کردند.

رفیعی در مورد نقش لایروبی در تشدید خسارات گفت: با توجه به شیب رودخانه‌های منطقه اساسا در این منطقه گل و لای تشکیل نمی‌شود و نقش مسئله عدم لایروبی بسیار کم‌رنگ و غیر محتمل است.

رفیعی ضمن تشکر از مدیریت بحران دستگاه‌های اجرایی گفت: حضور به موقع مسئولان در محل حادثه و نظارت میدانی بر عملیات پس از سیل قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ فارس

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک