شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۸۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ساعت ۱۱:۲۲

جمع آوری پاتوق مصرف کنندگان موادمخدر در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از اجرای طرح پاکسازی پاتوق مصرف کنندگان مواد مخدر و دستگیری 9 نفر مصرف کننده مواد مخدر در دو عملیات مجزا در این شهرستان خبرداد.
جمع آوری پاتوق مصرف کنندگان موادمخدر در اسفراین    ,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک از اسفراین، سرهنگ محمد روهنا  در تشریح این خبر بیان داشت: در پی دریافت گزارشات و اخبار مردمی مبنی بر اينكه تعدادي افراد معلوم الحال در يكي از محله ها دو خانه را تبديل به پاتوق خريد و فروش و استعمال مواد مخدر كرده اند، بررسي موضوع در دستور كار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت. 


این مقام انتظامی افزود: ماموران با انجام تحقيقات ميداني و بررسی صحت و سقم موضوع با هماهنگی مقام قضائی در دو عملیات غافلگیرانه 9 نفرمعتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر را که در پاتوقشان در حال استعمال مواد مخدر بودند، دستگیر کردند. 


فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در پایان با تأکید بر اقدام قاطع پلیس با مخلان نظم و امنيت عمومي افزود: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند. 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک