شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۷۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ساعت ۱۲:۳۱
درخواست از فعالین فضای مجازی؛

به پویش قلیف چال غذای جاجرمی بپیوندید

با توجه به نزدیک شدن به جشنواره بزرگ قلیف چال غذای سنتی و قدیمی جاجرم از همه همشهریان و فعالان فضای مجازی شهرستان درخواست می کنیم در شبکه های مجازی تویتر و اینستاگرام به معرفی شهرستان کهن جاجرم بپردازند.
به پویش قلیف چال غذای جاجرمی  بپیوندید,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم،  با توجه به نزدیک شدن به جشنواره بزرگ قلیف چال غذای سنتی و قدیمی جاجرم از همه همشهریان و فعالان فضای مجازی شهرستان درخواست میکنیم در شبکه های مجازی تویتر و اینستاگرام به معرفی شهرستان کهن جاجرم بپردازند.

 تلاش برای برگزاری این جشنواره از ماه ها پیش صورت گرفته و اتحاد مسئولین و نقش پررنگ شورای شهر در  ایجاد روحیه همدلی و همکاری همه جانبه دستگاه ها قابل تقدیر است. آنچه که مهمتر است بهره گرفتن از نظریات مردم و قبول مسئولیت توسط آنان است به طوری که نقش اساسی در برپایی این جشنواره مهم ایفا میکنند.

از نقش شرکت آلومینا جاجرم برای برگزاری این همایش را نمی توان غافل شد زیرا اسپانسر اصلی این برنامه است این جشنواره را به فال نیک میگیریم و آن را آغاز مسئولیت های اجتماعی و توجه همه جانبه شرکت آلومینا به شهرستان جاجرم میدانیم. امیدواریم در دیگر جنبه ها هم ورود اساسی داشته باشد.

حال وظیفه فعالین فضای مجازی این است که به یاری تمام دست اندرکاران این جشنواره بشتابند و علاوه بر تبلیغ برای شرکت در این جشنواره نام جاجرم را با معرفی پیشینه تاریخی و رسم و رسوم همراه با غذاهای سنتی و محصولات بومی محلی بپردازند.

لطفا در کپشن ها حتما هشتک #قلیفچال_غذای_جاجرمی زده شود.

       ممنون از همه شما بزرگواران
       مدیر مسئول پایگاه خبری جاجرم
                  مهدی تقی زاده

انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک