جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۵۷۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ - ساعت ۱۲:۳۰
نماینده شیروان خبر داد:

کلنگ زنی ۲ کارخانه صنعتی در شیروان

علی جدی از کلنگ زنی دو کارخانه تولیدی_صنعتی، فردا جمعه همزمان با سفر فاطمی امین ، وزیر صمت در شیروان خبر داد.
کلنگ زنی 2 کارخانه صنعتی در شیروان ,

علی جدی ، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصراترک، گفت: یکی از این پروژه ها، کارخانه فروسیلیکو منگنز با یک هزار و 400 میلیارد تومان سرمایه گذاری داخلی که مطالعات این طرح از یک سال گذشته آغاز شده و هم اکنون بعد از تحویل زمین در مرحله کلنگ زنی قرار گرفته است.

نایب رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: بخشی از مواد اولیه مورد نیاز این کارخانه از منطقه خراسانات و بخشی نیز به صورت وارداتی تامین می شود.

وی در پاسخ به اینکه چرا این پروژه در فاصله یک هفته ای پس از سفر رئیس جمهور کلنگ زنی می شود، اظهارکرد: رئیس جمهور در سفرهای استانی کلنگ زنی پروژه ندارند در عین حال این پروژه ، پروژه تولیدی_ صنعتی است که این چنین پروژه ها در سایر نقاط کشور نیز کلنگ زنی شده اند.

وی با بیان اینکه بهره برداری از این پروژه باعث تکمیل زنجیره فولاد کشور می شود، افزود: با تولید این محصول بخش زیادی از نیاز کارخانجات فولاد استان و کشور رفع خواهد شد و واردات فرو سیلکو منگز کم می شود.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنین در این سفر پروژه دانش بنیان با سرمایه گذاری 150 میلیارد تومانی بخش خصوصی نیز کلنگ زنی می شود.

جدی شایعات مطرح شده مبنی بر تبلیغاتی بودن کلنگ زنی این پروژه و ارتباط آن با استیضاح وزیر صمت را رد کرد و گفت: مطالعات و اقدامات اولیه این طرح در دوره وزیر صمت پیشین انجام شده است و هم اکنون آماده کلنگ زنی شده است.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک