جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ساعت ۱۳:۳۷
از ابتدای سال جاری تاکنون

کشف بیش از ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در خراسان شمالی

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۲۸۳ کیلو و ۸۹۷ گرم انواع مواد مخدر در استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: در این زمینه ۵۴۹ نفر متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی‌ شدند.

سردار سعید مطهری زاده روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت‌های پلیس بوده و در این زمینه در استان اقدامات خوبی انجام‌شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از مواد مخدر کشف شده در استان، صنعتی است افزود: سه ماهه امسال حدود ۱۳ کیلو و ۱۶۱ گرم مواد مخدر صنعتی و نیمه‌صنعتی در استان کشف شد.

وی با اشاره به اینکه شمار دستگیرشدگان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد افزایش دارد افزود: بهار امسال ۲۷ دستگاه خودرو از متخلفان مواد مخدر توقیف‌ شد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش دارد.

سردار مطهری زاده با اشاره به متلاشی شدن یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان خاطرنشان کرد:  در این مدت ۵۷۵ مورد طرح پاک‌سازی، کنترل محورهای مواصلاتی و طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان اجرا شده است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی افزود: بهار امسال با اجرای این طرح‌ها ۱۲۵ نفر معتاد پرخطر در استان جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی‌ شدند.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند. 

 

انتهای پیام

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک