جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۵۷۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۰۲ - ساعت ۱۴:۱۱
وزیر نیرو در شهرستان فاروج:

عدالت در توزیع منابع و اعتبارات هدف سفرهای استانی ریاست جمهوری است

علی اکبر محرابیان گفت: هدف دولت از این سفرهای استانی رعایت عدالت در توزیع منابع و اعتبارات برای برطرف کردن مسائل و مشکلات در اقصی نقاط کشور است.
عدالت در توزیع منابع و اعتبارات هدف سفرهای استانی ریاست جمهوری است,

به گزارش خبرنگار عصراترک از فاروج، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو که به نمایندگی از ریاست جمهور در سفر به استان خراسان‌شمالی در شورای اداری شهرستان فاروج حضور داشت، گفت: این بیست و ششمین سفر هیئت دولت به استانی های کشور در کمتر از یک سال گذشته است که با هدف رعایت عدالت در توزیع منابع و اعتبارات برای برطرف کردن مسائل و مشکلات در اقصی نقاط کشور انجام می‌شود.

محرابیان اظهار داشت: امروز زمان آن رسیده که مردم عزیز تمام شهرستان ها از مواهب صنعت بهره ببرند و توسعه شهرک‌های صنعتی در اقصی نقاط کشور به همین منظور است، لذا حتما پیگیری خواهیم کرد تا زیر ساخت‌های شهرک صنعتی شهرستان فاروج نیز کامل شود.

وی افزود: اقدام مدیرعامل برق منطقه‌ای خراسان‌شمالی، در عقد تفاهم نامه احداث پست در شهرک صنعتی فاروج اقدام خوب و به جایی است که در اسرع وقت کار را شروع کنند و منتظر اعتبارات استان هم نباشد و در میانه راه اعتبارات استان نیز اضافه خواهد شد.

وزیر نیرو با اشاره به  وضعیت آب رسانی روستاها اظهار داشت:  مصوبه خوبی در هیئت دولت خواهیم داشت تا بخش قابل توجه‌ای از روستاهایی که تنش آبی دارند یا فاقد آب هستند حتما در این سفر اعتبارات مور نیازش دیده شود تا در چهارچوب گروه‌های جهادی و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) که اقدامت خوبی هم در استان خراسان شمالی داشته‌اند، تامین اعتبار و پیگیری شود.

 

انتهای پیام/م.شادکام

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک