شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۵۵۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ساعت ۸:۴۸

آسفالت، بهسازی و روکش بیش از ۴۶ کیلومتر راه روستایی و فرعی استان در سال جاری

جعفر شهامت گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴۶‌‌،۹ کیلومتر از راه های روستایی و فرعی خراسان شمالی با ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار بهسازی، روکش و آسفالت شد.
آسفالت، بهسازی و روکش بیش از ۴۶ کیلومتر راه روستایی و فرعی استان در سال جاری ,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، جعفر شهامت، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۲ کیلومتر از راه های روستایی و فرعی شهرستان های مختلف آسفالت و ۱۴،۹ کیلومتر بهسازی و روکش شده است.

وی افزود: محورهای روستایی شیرغان در شهرستان فاروج به طول ۵،۶ کیلومتر، زیدر به طول دو کیلومتر در شهرستان شیروان و قتلیش - پیربز به طول ۲،۳ کیلومتر در شهرستان بجنورد آسفالت شده است.

شهامت همچنین از آسفالت راه های روستایی زرد و کاستان به طول ۳ کیلومتر، حصه گاه به طول ۰،۹ کیلومتر، سلولی به طول ۰،۸ کیلومتر، توپچنار به طول ۲،۲ کیلومتر و شیرین دره به طول ۲،۲ کیلومتر در شهرستان مانه و سملقان خبر داد و اظهارکرد: راه های روستایی اشرف دره به طول ۵ کیلومتر و تازه قلعه دربند به طول ۱،۸ کیلومتر در شهرستان راز و جرگلان و محور روستایی گپز به طول ۲،۵ کیلومتر و جعفرآباد - حسین آباد خانکور در شهرستان اسفراین به طول ۳،۸ کیلومتر آسفالت شده است.

وی خاطرنشان کرد: محورهای روستایی اوغاز به طول ۱،۵ کیلومتر در شهرستان شیروان، حصار حسینی به طول یک کیلومتر در شهرستان بجنورد، باغلق یکه سعود به طول ۶،۸ کیلومتر و راستقان سوخسو هاشم به طول ۳ کیلومتر در شهرستان راز و جرگلان و گراتی_صفی آباد به طول ۲،۵ کیلومتر در شهرستان اسفراین در این مدت از بهسازی و روکش بهره مند شده اند.

 به گفته شهامت، پیش بینی می شود تا شهریور ماه امسال با احتساب اقدامات اخیر ۸۴ کیلومتر راه روستایی و فرعی استان در شهرستان های مختلف با هزینه کرد اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال  بهسازی، روکش و آسفالت شود.

 

انتهای پیام/ رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک