جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۵۵۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ساعت ۸:۴۲
معاون توسعه مدیریت و منابع فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی عنوان کرد:

اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل مجتمع فرهنگی دوبرار بجنورد

علی اکبر طهماسبی با اشاره به اینکه مجتمع فرهنگی و هنری دوبرار بجنورد با 12 هزار و 950 مترمربع برای تکمیل و بهره مندی در انتظار اعتبار است، گفت: در حال حاضر برای ساخت این پروژه 120 میلیارد تومان اعتبار موافقت شده که با تحقق این مهم بتوانیم ساخت این پروژه را آغاز کنیم.
اختصاص 120 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل مجتمع فرهنگی دوبرار بجنورد,

علی اکبر طهماسبی، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با پروژه های نیمه تمام فرهنگ و ارشاد استان اظهار داشت: مراحل ساخت و تجهیز پروژه های مجتمع فرهنگی و هنری جاجرم و کتابخانه مانه و سملقان به اتمام رسیده و به زودی با حضور مسئولان استانی افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: پروژه مجتمع فرهنگی و هنری جاجرم و کتابخانه مانه و سملقان هرکدام به تفکیک با دو هزار و 200 مترمربع است که با بهره برداری این دو پروژه شاهد فعالیت های فرهنگی و هنری در شهرستان جاجرم و افزایش سرانه فضای فرهنگی در مانه و سملقان خواهیم بود.

این مقام مسئول اضافه کرد: همچنین مجتمع فرهنگی و هنری دوبرار بجنورد با 12 هزار و 950 مترمربع  و مجتمع فرهنگی و هنری فاروج با یک هزار و 50 مترمربع با 80 درصد پیشرفت فیزیکی دو پروژه در دست اقدام هستند که برای تکمیل و بهره بردرای به اعتبار نیاز است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای ساخت پروژه مجتمع فرهنگی و هنری دوبرار در بجنورد 120 میلیارد تومان اعتبار موافقت شده است که با تحقق این مهم بتوانیم ساخت این پروژه را آغاز کنیم.

طهماسبی همچنین در رابطه با ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان توضیح داد: مجوزهای نهایی برای ساخت آن گرفته شده و زمین آماده و مراحل آغاز ساخت آن در دست اقدام است.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی در انتها با بیان اینکه سرانه فضای فرهنگی شهرستان راز و جرگلان صفر است، تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده زمین و ردیف اعتباری برای ساخت مجتمع فرهنگی و هنری در راز و جرگلان در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک