شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۵۵۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ساعت ۱۶:۲۵

مردم در جهاد اقتصادی با دولت همراه باشند/ خانواده ها نسبت به ازدواج سختگیر نباشند

امام جمعه آشخانه گفت: با توجه به تحریم های آمریکا و اروپا علیه ملت ایران واجب و ضروری است که با طرح های دولت مردمی و انقلابی آقای رئیسی همکاری کنند تا در جهاد اقتصادی ملت ایران بر دشمنان شان پیروز شوند.
مردم در جهاد اقتصادی با دولت همراه باشند/ خانواده ها نسبت به ازدواج سختگیر نباشند,

به گزارش خبرنگار عصراترک از مانه وسملقان، حجت الاسلام شریعتی نژاد، امام جمعه آشخانه در خطبه های نماز جمعه این هفته به سیاست های اشتباه کاهش جمعیت اشاره کرد و اظهار داشت: برای اینکه جامعه انقلابی ایران از پیری نجات پیدا کند و به بهره وری بالای کار و اقتصاد برسد، لازم است که خانواده ها به مسئله ازدواج سختگیر نباشند تا ۱۰ میلیون جوان مجرد به زندگی شان سر و سامان بدهند و آمار جمعیت ایران به سمت جوانی حرکت کند.

امام جمعه آشخانه گفت: با توجه به تحریم های آمریکا و اروپا علیه ملت ایران واجب، لازم و ضروری است که با طرح های دولت مردمی و انقلابی آقای رئیسی همکاری کنند تا در جهاد اقتصادی ملت ایران بر دشمنان شان پیروز شوند و با قناعت و مدیریت مخارج زندگی، مقاومت و پایداری را ملت به رخ جهان بکشد.

وی گفت: روحانیت که در کانون انقلاب جلودار بودند از زمان مشروطیت تا به الان شهدا فراوانی را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است که طبق آماری در دوران مشروطه ۵۷ شهید، روحانیت تقدیم اسلام کرد که در رأس آن شیخ فضل الله نوری بوده است.

حجت الاسلام شریعتی نژاد با اشاره به اینکه دشمنان ملت ایران، آمریکا و اسرائیل رو به افول و در حال نابودی هستند، گفت: دشمن به هر بهانه ای می خواهد ملت ایران را تحقیر و تضعیف و ناامید کند و بر ملت ایران به ویژه جوانان کشورم توصیه می کنم که به شایعات و دروغ های آنان بی اعتنا باشند و مواظب باشند که به دام و تور دشمن گرفتار نیایند.

وی در ادامه گفت: با استمداد از خون شهدا باصبر و مقاومت باید دشمن را به زانو در آوریم و او را به ذلت و خواری بکشانیم همان کاری که در هشت سال دفاع دشمنان را در مقابل عظمت و عزت ملت ایران به خاک ذلت کشاندیم.

 

انتهای پیام/ صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک