شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۵۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ساعت ۱۴:۱۶
در جلسه شورای برنامه ریزی مانه و سملقان ممطرح شد:

طرح هدفمندی یارانه ها در راستای اجرای عدالت اقتصادی است/ تبیین ابعاد آزادسازی یارانه ها، تکلیف شرعی است

بررسی ابعاد طرح هدفمندی یارانه ها مهمترین موضوع جلسه امروز شورای اداری و کمیته برنامه ریزی شهرستان مانه و سملقان بود.
طرح هدفمندی یارانه ها در راستای اجرای عدالت اقتصادی است/ تبیین ابعاد آزادسازی یارانه ها، تکلیف شرعی است,

به گزارش خبرنگار عصراترک از مانه وسملقان صبح امروز جلسه شورای اداری و کمیته برنامه ریزی شهرستان با حضور فرماندارشهرستان، امام جمعه شهرستان، مسئولین نظامی و انتظامی و سایر مسیولین ادارت ونهاد ها در فرمانداری شهرستان مانه و سملقان برگزار شد.

 

امام جمعه آشخانه در جلسه شواری اداری شهرستان مانه و سملقان با بیان اینکه یکی از اقدامات اساسی که دولت مردمی  می خواهد انجام بدهد اجرای عدالت اقتصادی است، تصریح کرد: عمده ترین بحث در برقراری عدالت اقتصادی، توجه به معیشت است.

 

وی با تاکید بر اهمیت اقدامات اقتصادی در راستای اجرای عدالت گفت: همه باید به دولت در اجرای موفق طرح هدفمندسازی یارانه ها کمک کنیم و اهتمام بورزیم تا این عدالت تحقق پیدا کند.

حجت الاسلام شریعتی نژاد ادامه داد: دشمنان داخلی و خارجی می خواهند با کارشکنی در اجرای این طرح دولت را بر زمین بزنند و بگویند ناکارآمد است.

 

وی با اشاره به حضور رئیس‌جمهور در بین مردم و صحبت چهره به چهره با مردم خاطرنشان کرد: مسئولان ادارات و نهادها در دل مردم و در بین مردم باشند و علاوه بر شنیدن سخنان و مشکلات مردم، ابعاد این طرح را تبیین کنند.

 

جواد بهادری فرماندار شهرستان مانه و سملقان نیز در این جلسه گفت: اگر بخواهیم جامعه را به سمت پیشرفت، حرکت دهیم و این حرکت مستمر باشد نیاز به همراهی و همدلی تمامی آحاد جامعه داریم.

وی تاکید کرد: اجرای موفق طرح هدفمندسازی یارانه ها نیازمند آگاهی تمامی اقشار جامعه است.

 

بهادری تاکید کرد: بسیاری در داخل و خارج کشور منتظر این هستند که دولت شکست بخورد و نیاز است که در کنار هم دست در دست هم و با فکر و اندیشه و هر گرایش سیاسی که داریم به دولت کمک کنیم.

 

فرماندار شهرستان مانه و سملقان تاکید کرد: هم اکنون تبیین این طرح در بین آحاد جامعه، تکلیف شرعی ماست و باید این تکلیف شرعی را به نفع احسن اجرا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اقناع مردم در اجرای صحیح طرح، باعث بهره مندی تمامی آحاد مردم و اقشار از موضوعاتی که تا الان در دست افراد کمی بوده است می شود.

انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک