جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۳۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ساعت ۱۴:۳۹
امام جمعه جاجرم:

اساسی‌ترین نیاز کشور تولید، اشتغال مولد و مفید و پایدار است

حجت الاسلام هادی هوشمند نژاد گفت: اساسی‌ترین نیاز کشور به خصوص به دلیل تداوم تحریم و جنگ اقتصادی دشمنان توجه به تولید، اشتغال مولد و مفید و پایدار است.
اساسی‌ترین نیاز کشور تولید، اشتغال مولد و مفید و پایدار است,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم، حجت الاسلام هادی هوشمند نژاد، امام جمعه شهر جاجرم در چهل و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان،اظهار داشت: شهدا الگوی خوبی برای جامعه هستند چرا که رفتار، کردار و بیان آنها باعث رشد نوجوانان خواهد شد.

وی ادامه داد: زیرساخت های شورای فرهنگ عمومی بازطراحی و ساختار آن مورد بازنگری قرار خواهد گرفت و این شورا باید کاربردی و تقویت شود.

این مقام سئول در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: اداره کشور توسط شخص انجام نمی گیرد بلکه توسط سیستم اداری انجام می شود و در همین راستا قانون اساسی فصل الخطاب است و جایگاه و وظیفه افراد در این سیستم تعریف شده، بنابراین مدیران جهت تحقق شعار سال نظام را یاری و فرمان مقام معظم رهبری را نقشه راه خود در سال جاری قرار دهند.

حجت الاسلام هوشمند نژاد با بیان اینکه اساسی‌ترین نیاز کشور به خصوص به دلیل تداوم تحریم و جنگ اقتصادی دشمنان توجه به تولید، اشتغال مولد و مفید و پایدار است اظهار کرد: تولید و اشتغال راه‌برون رفت از مشکلات است و توجه به اقتصاد مقاومتی و فرصت ایجاد شده باعث پیشرفت خواهد شد.

مصطفی حاج زاده، فرماندار شهرستان جاجرم با تبریک فرارسیدن ماه رمضان به اهمیت شعار و نامگذاری امسال اشاره کرد و همراهی تمامی مردم و مسئولان را خواستار شد.

وی بیان داشت: تعامل مردم و مسئولان و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها موجب توسعه منطقه می‌شود و تحقق شعار سال در جاجرم با برنامه ریزی و پیگیری مستمر به نتیجه خواهد رسید و دستگاه های اجرای برای تحقق شعار سال قدم بردارند .

علی اصغر شکوری، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی گفت: تاکید مقام معظم رهبری در این سال های اخیر بر اقتصاد به خاطر این است که دشمنان ما بیشترین فشار را بر اقتصاد وارد کرده تا بتوانند مردم را از نظام دلسرد کنند و بیشترین فشار اقتصادی را مردم تحمل می کنند .

 

انتهای پیام/ تقی زاده 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک