جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۷۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ساعت ۱۳:۰

زیرساخت های نسخه نویسی الکترونیک آماده نیست

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران ، با اشاره به الزام نسخه نویسی الکترونیک از اول دی ماه ۱۴۰۰، گفت: ما زمان زیادی برای آماده‌سازی زیرساخت‌ها نداریم.
زیرساخت های نسخه نویسی الکترونیک آماده نیست,

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید ناطقی، افزود: نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک به صورت فوری به دانشگاه‌ها اعلام شده است و ما زمان زیادی برای آماده‌سازی زیرساخت‌ها نداریم. از ابتدای ماه آتی اگر خدمتی بر اساس نسخه نویسی الکترونیک وارد نشده باشد مشمول کسور خواهد شد.

وی ادامه داد: موضوع آموزش از دیگر مسائل مهم هست که در دو هفته آینده هر هفته دو جلسه به صورت آنلاین در بستر HIS برگزار خواهد شد و یک کلیپ آموزشی نیز تهیه شده که برای بیمارستان ارسال می‌شود و بعد در بیمارستان‌ها به صورت آبشاری این آموزش‌ها انجام شود. در این مسیر با چالش‌هایی همچون عدم تطابق کدینگ بین دو سامانه تأمین اجتماعی و بیمه سلامت، عدم شناسایی برخی از افراد در سامانه شناسایی مواجه هستیم. ما نباید بترسیم و باید به سمت رفع آنها حرکت کرده و اقدام کنیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار داشت: کار جهادی را نباید سبک گرفت. جلسات روزانه تیم مدیریتی بیمارستان با نظارت مستمر رئیس بیمارستان باید برگزار شود و چالش‌ها و مشکلات به سرعت با ما در شبکه‌های مجازی به اشتراک گذاشته شود تا برای رفع آنها اقدام کنیم.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک