شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۵۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ساعت ۱۳:۱۷

۲ شرکت تعاونی مرزنشینان خراسان شمالی ۴۸۰ میلیارد ریال جریمه شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی گفت: ۲ شرکت تعاونی مرزنشینان بدلیل خروج بدون هماهنگی ۵۴۰ تُن محصول موز از استان ۴۸۰ میلیارد ریال جریمه شدند.
۲ شرکت تعاونی مرزنشینان خراسان شمالی ۴۸۰ میلیارد ریال جریمه شدند,

به گزارش عصر اترک به نقل از ایرنا، سیدجواد سیدالموسوی روز دوشنبه در شورای ساماندهی مبادلات مرزی خراسان شمالی اظهار داشت: شرکت های تعاونی سرحد شیروان و جرگلان مانه و سملقان ۹۲۵ تُن موز را وارد استان کردند و بدلیل نبود امکانات نگهداری ۵۴۰ تُن از این میزان موز وارده را بدون هماهنگی به سایر استانها دیگر صادر کردند.

وی تصریح کرد: این تعداد موز بدون هماهنگی و بدون پرداخت گمرکی از استان خارج شده و پرونده آن در تعزیرات حکومتی مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی افزود: با توجه به اینکه اعضای تعاونی های مرزنشینان از اقشار کم درآمد جامعه هستند و این شرکت ها نیز حاضر به پرداخت حقوق گمرکی خود شدند به احتمال زیاد در این رای تجدید نظر خواهد شد.

وی ادامه داد: کارت های بازرگانی با هدف کمک به مرزنشینان صادر شد و خیلی از مرزنشینان به امید تشکیل زندگی و درآمد خوب کارت بازرگانی را دریافت کردند، این درحالی است که واسطه گران وارد این روند می شوند و با اجاره این کارت ها تعادل بازار را با مشکل مواجه می کنند.

خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد روستایی هستند و بیشترین اشتغال استان مربوط به حوزه کشاورزی است.
 
انتهای پیام/
 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک