شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۵۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ساعت ۱۵:۱۵
در ستاد توسعه نظم و امنیت عمومی خراسان شمالی مصوب شد؛

اقدام برای رفع کمبودهای زیرساختی پاسگاه های استان/ارائه آموزش های مهارت آموزی به معتادان متجاهر

اقدام برای رفع کمبودهای فرماندهی انتظامی و مرزبانی خراسان شمالی از جمله در زمینه تامین زیرساخت های مورد نیاز پاسگاه های استان در جلسه ستاد استانی طرح مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت عمومی خراسان شمالی مصوب شد.
اقدام برای رفع کمبودهای زیرساختی پاسگاه های استان/ارائه آموزش های مهارت آموزی به معتادان متجاهر,

به گزارش خبرنگار عصراترک، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه پیشین ستاد استانی طرح مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت عمومی خراسان شمالی اجرای 13 تصمیم برای ارتقای نظم و امنیت عمومی در استان مصوب شد.

شجاعی گفت: تا به کنون 50 درصد از مصوبات جلسه پیشین اجرایی شده است، 20 درصد دیگر آن در دست پیگیری ملی هستند و مابقی نیز هنوز اجرایی نشده اند.

وی گفت: در جلسه امروز ستاد استانی طرح مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت عمومی استان با بررسی روند اجرای مصوبات جلسه پیشین همچنین در زمینه کمبودهای پیش روی فرماندهی نیروی انتظامی و مرزبانی استان تبادل نظر شد.

استاندار خراسان شمالی گفت: در جلسه امروز مصوب شد که اقدامات در زمینه کمبودهای نیروی انتظامی و مرزبانی استان در زمینه های ساخت پاسگاه ها، تامین زیر ساخت های پاسگاه ها از جمله در زمینه ایجاد برجک های مراقبت در طول مرز با کشور ترکمنستان همچنین در زمینه نصب دوربین ها در سه ورودی شهر بجنورد برای استفاده نیروی انتظامی اقدام و پیگیری ها طی 10 روز پیش رو به منظور اجرای آنها انجام شوند.

وی گفت: افزون بر این، در جلسه امروز در زمینه جلوگیری از روند افزایش سرقت های خرد در استان مصوب شد که معتادان متجاهری که جمع آوری و به مراکز بازپروری انتقال داده می شوند امکان مهارت آموزی آنان از سوی دستگاه های ذی ربط فراهم و بکارگیری آنها برای اشتغال از سوی سازمان صمت استان و اتحادیه های صنفی پیگیری و اجرایی شوند.

وی افزود: درصورتیکه معتادان متجاهر انتقال یافته به مراکز بازپروری استان در این دو زمینه تعیین تکلیف نشوند نباید مرخص شوند.

علاوه بر این، شجاعی خاطر نشان کرد: در این جلسه مصوب شد که طی مدت یک هفته پیش رو شهرداری ها و اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به ایمن سازی مکان های عمومی از جمله پارکینگ ها که مورد دستبرد سارقان هستند ایمن سازی شوند.

انتهای پیام/قهرمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک