شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۴۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ساعت ۸:۵۰
مدیر عامل مطرح کرد:

رشد ۵۸ درصدی تولید در پتروشیمی خراسان

مدیرعامل پتروشیمی خراسان از رشد 58 درصدی تولید و سود خالص 125 درصدی در این شرکت خبر داد.
رشد 58 درصدی تولید در پتروشیمی خراسان,

به گزارش دریافت خبر عصراترک، علیرضا بابازاده، مدیرعامل پتروشیمی خراسان در این باره اظهار کرد: میزان تولید پتروشیمی خراسان از شرکت های تابعه هلدینگ سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) در بهار سال 1400 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 58 درصد رشد داشته و به 257 هزار تن رسیده است.

بابازاده در ادامه عنوان کرد: این رشد در شاخص فروش 140 درصد و سود خالص 125 درصد از ابتدای سال تا پایان خرداد رقم خورده است.

وی گفت: در پایان سه ماه اول سال با 160 هزار تن تولید محصول اوره حدود 32 درصد از برنامه تولید را نسبت به ظرفیت اسمی کارخانه پوشش دادیم که از این حیث پتروشیمی خراسان به عنوان تنها تولیدکننده اوره آمونیاک هلدینگ سرمایه گذاری شستا در مقایسه با سایر رقبا پیشتاز و در کشور رتبه اول را دارا است.

مدیرعامل پتروشیمی خراسان همچنین افزود: این شرکت از لحاظ حاشیه سود عملیاتی با ثبت عدد 66 درصد و بالاترین نرخ فروش صادراتی اوره از سایر رقبای خود در کشور جلو است، به نحوی که درآمدهای ارزی این شرکت از ابتدای سال تا پایان خرداد 1400 رشد 120 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته تجربه کرده است.

وی بیان کرد: در سه ماه اول سال 1400 رقمی حدود 20 میلیون دلار از محصولات پتروشیمی خراسان در بازارهای بین المللی به فروش رسیده است.

بابازاده در خاتمه گفت: اکنون این شرکت نسبت به برنامه پیش بینی شده امسال در درآمد و سود حدود 35 درصد جلو است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک