شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۱۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ساعت ۱۲:۳۰

دستگیری سارق سابقه دار ساختمانهای نیمه ساز با ۱۰ فقره سرقت در اسفراین

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری یک نفر سارق سابقه دار با 10 فقره سرقت از ساختمان های نیمه ساز در این شهرستان خبر داد.
دستگیری سارق سابقه دار ساختمانهای نیمه ساز با 10 فقره سرقت در اسفراین,

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصر اترک در اسفراین، سرهنگ "سید سعید عزیزی" با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام چندین فقره سرقت ساختمان های نیمه ساز در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.  
وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسائی و دستگیری سارق سابقه دار شدند، افزود: متهم در بازجوئی های انجام شده به تعداد 10 فقره سرقت از ساختمان های نیمه ساز و کابل های سوخته اعتراف کرد.  
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه سارق بعد از سرقت، این وسایل را به یک ضایعاتی درسطح شهر فروخته بود، گفت: با حضور ماموران در محل ضایعاتی اموال مسروقه کشف ویک نفر مالخر در این زمینه دستگیر و به مقرانتظامی دلالت شد  
سرهنگ عزیزی با تاکید بر اینکه اموال مکشوفه تحویل مالباختگان شد ،متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند خاطرنشان کرد : مقابله با مجرمان و هنجارشکنان وظیفه اصلی پلیس است و از شهروندان عزیز انتظار می رود به توصیه های پلیس در خصوص مسائل ایمنی پیشگیری از سرقت توجه کنند در صورت برخورد با اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند .

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک