شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ساعت ۹:۴۳

رقابت ۳۴۶۰ دانش آموز شیروانی در ماراتن کنکور ۱۴۰۰

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان از شرکت 3 هزار و 460 نفر دانش آموز شیروانی که 2 هزار و 52 نفر آنها خانم و 1 هزار و 408 نفر آقا در 32 حوزه امتحانی در مهم ترین آزمون علمی کشور خبر داد.
رقابت 3460 دانش آموز شیروانی در ماراتن کنکور 1400,

به گزارش پایگاه خبری شیروان ، جلسه هماهنگی برگزاری کنکور سراسری سال 1400 با حضور فرماندار، سرپرست آموزش و پرورش، مسئولین نظامی، انتظامی و روسای ادارات زیربط در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

علی ذوالفقاری فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت برنامه ریزی مناسب برای برگزاری کنکور سراسری افزود: برگزاری کنکور با تمام شرایط و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی باعث کاهش استرس شرکت کنندگان خواهد شد و خواستار هماهنگی تمام دستگاه ها به منظور برگزاری آزمونی مطلوب شد.

مظفر نادری سرپرست آموزش و پرورش شهرستان از شرکت ۳۴۶۰دانش آموز شهرستان که 2052 نفر خانم و 1408 نفر آقا در 32حوزه امتحانی در پنج گروه ریاضی، تجربی،انسانی، هنر و زبان در مهم ترین آزمون علمی کشور خبر داد.

وی ادامه داد: کنکور سراسری با مسئولیت آموزش و پرورش و در روزهای 9، 10، 11و 12 تیر ماه برگزار خواهد شد و تمام شرایط و امکانات برای انجام این مهم مهیا شده است تا دانش آموزان و خانواده های آنها هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

لازم به ذکر است که در این جلسه بحث و تبادل نظر شد تا ادارات زیربط مانند شرکت آب، برق، گاز، مخابرات، شهرداری، نیروی انتظامی و شبکه بهداشت همکاری لازم را در جهت هر چه بهتر برگزار شدن آزمون داشته باشند و در روزهای برگزاری آزمون هیچ گونه حفاری، ساختمان سازی و کارهای عمرانی در نزدیکی محل برگزاری آزمون صورت نگیرد.

انتهای پیام/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک