شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۱۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ساعت ۸:۴۲
فرماندار شهرستان فاروج

مشارکت ۷۲ درصد مردم فاروج در انتخابات ریاست جمهوری

نجفی گفت: میزان مشارکت در انتخابات ۲۸ خرداد در سطح شهرستان ۷۲.۶۷ درصد بوده و مردم منتخبان خود را در سطح شورای اسلامی شهر و روستا با این حضور معرفی کردند.
مشارکت ۷۲ درصد مردم فاروج در انتخابات ریاست جمهوری,

به گزارش صبح فاروج ، ابوالحسن نجفی فرماندار شهرستان فاروج اظهار کرد: پس از شمارش آرا در حوزه شورای اسلامی شهر فاروج محمد جواد نقدی با ۲ هزار و ۵۶ رأی، سجاد توافقی فاروجی هزار و ۸۶۲، ابوالفضل اسکندری فاروجی هزار و ۶۹۹، رجبعلی ایزدجوهزار و ۴۹۹ و حسن حیدریان رشوانلو با هزار و ۱۴۴ رأی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

فرماندار فاروج تصریح کرد: همچنین علی رجب پور فرخانی با هزار و ۸۱ رأی، جواد قائمی فاروج هزار و ۴۹ رأی و حسن نعمتی فاروج با هزار و ۱۶ رأی به عنوان اعضای علی البدل این دوره در فاروج انتخاب شدند.

وی گفت: در شهر تیتکانلو مهدی فیاضیان با ۶۹۴ رأی، مهدی شجاع مقدم ۶۴۹ رأی، محسن مسعودی مقدم ۵۶۸ رأی، آمنه حامدی ۵۴۶ رأی و زهرا حامدی با ۴۹۱ رأی بیشترین آرا را کسب کردند.

فرماندار فاروج افزود: در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۴۱ هزار و ۲۴۸ نفر در این شهرستان واجد شرایط رأی اخذ رأی بودند که ۷۲.۶۷ درصد آنها در انتخابات شرکت کردند..

نجفی در انتها گفت: برای برگزاری انتخابات ۷۷ حوزه انتخابیه برای انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان فاروج ساماندهی شد که ۷۵ حوزه انتخابیه روستایی و ۲ حوزه شهری بود.

 

انتهای پیام/ مهر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک