شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۱۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ساعت ۸:۳۵

فراخوان سرمایه‌گذاری در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام

مؤسسه دانش‌بنیان برکت فراخوان سرمایه‌گذاری روی کسب و کارهای فناورانه و نوآورانه در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی را منتشر کرد.
فراخوان سرمایه‌گذاری در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام,
فراخوانی با هدف شناسایی فعالان و بازیگران زنجیره ارزش گیاهان دارویی و رفع موانع و مشکلات آنها و همچنین شناسایی و سرمایه‌گذاری روی ظرفیت‌های صادراتی، فرآوری، مکانیزاسیون و استانداردسازی در حوزه گیاهان دارویی توسط مؤسسه دانش‌بنیان برکت و بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام صادر شد.

این فراخوان ضمن حمایت از طرح‌های فناورانه و نوآورانه این حوزه در قالب سرمایه‌گذاری جسورانه، مشارکت مدنی و ارائه تسهیلات، با تمرکز بر مواردی از قبیل "تولید و فرآوری ارقام برتر گیاهان دارویی" ، "کشت گیاهان دارویی پرمصرف و تولید محصولات فرآوری مبتنی بر بازار تضمینی" ،" استانداردسازی یا ایجاد الگوهای کشت بهینه ارقام برتر گیاهان دارویی" ، "تجاری‌سازی و توسعه بازار ارقام برتر گیاهان دارویی و طب سنتی" ، "حمایت و کمک به راه‌اندازی طرح‌های ملی یا منطقه‌ای مرتبط با کسب‌وکارهای خرد و خانگی یا کسب و کارهای خانوادگی" برگزار می‌شود.

فعالان و فناوران حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی تا تاریخ 10 تیر 1400 فرصت دارند طرح‌های خود را با مراجعه به پایگاه http://problem.ir ارسال کنند.

انتهای پیام/

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک