جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۰۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۰۲ - ساعت ۱۴:۴۰
کارشناس مسائل سیاسی:

مشارکت بالای مردم در انتخابات نتیجه امید به آینده کشور است

حجت الاسلام دوست محمدی نکته قابل توجه در مشارکت بالای مردم در انتخابات را امید به آینده کشور در جایگاه های برجسته خواند و گفت: مردم از ابتدای حرکت و نهضت انقلاب اسلامی مهم ترین نقش را در کنار حضرت امام خمینی (ره) بر عهده داشتند و با حمایت از نظام و کشور، جمهوری اسلامی ایران را رقم زدند.
مشارکت بالای مردم در انتخابات نتیجه امید به آینده کشور است,

حجت الاسلام عباس دوست محمدی، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در شهرستان گرمه با اشاره به جریان رنسانس غربی که آرام آرام بشریت به خدا و احکام الهی پشت کرد، اظهار داشت: در همین راستا مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی بازخوانی و تغییر رویکرد نسبت به چیزی است که در غرب ظهور کرد.


وی ادامه داد: فرهنگ غربی با دوختن نگاه خود به عالم ماده و مادیات و انصراف از عالم قدس و معنویات، تمدن و جهانی را شکل داد که در نهایت به چند جنگ بزرگ جهانی ختم شد.


حجت الاسلام دوست محمدی با اشاره به اینکه در حال حاضر سایه جنگ های عظیم تر و به راه افتادن دریاهای خون همواره بشریت را تهدید می کند، گفت: این در حالی است که انقلاب اسلامی تذکری برای عبور از فرهنگ منحط و مادیِ غربی به سوی توجه به عالم بیکران قدس و قیامت می باشد.


وی خاطرنشان کرد: مهم ترین شاخصه نظام جمهوری اسلامی در مقایسه با سایر نظام ها در محوریت قرار دادن ولایت فقیه در ادامه نهضت امامان معصوم است که ولایت فقیه به معنای بازگشت به گذشته یا به معنای استبداد و خودرأیی نیست، بلکه به معنای کاشفیت حکم خدا از طریق کارشناس کارآمد در تاریخ کنونی است. 


این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: مردم از ابتدای حرکت و نهضت انقلاب اسلامی مهم ترین نقش را در کنار حضرت امام خمینی (ره) بر عهده داشتند و با حمایت از نظام و کشور، جمهوری اسلامی ایران را رقم زدند.


حجت الاسلام دوست محمدی در رابطه با مردمی بودن کشور ایران در مقایسه با کشورهایی که داعیه دموکراسی دارند، توضیح داد: از لحاظ آمار شرکت در انتخابات در کشور ایران مشارکت در مقایسه با داعیه داران دموکراسی بالاتر بوده ، که باعث ایجاد امنیت بالا در منطقه شده است.


وی نکته قابل توجه در مشارکت بالای مردم را امید به آینده کشور در جایگاه های برجسته خواند و گفت: در کشور ایران اگر حد و مرزها رعایت شود که تخریب و توهینی اتفاق نیفتد، نظر دادن برای همه افراد آزاد است.

 

انتهای پیام/ هادی محمدی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک