شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۳۷۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ساعت ۸:۵۲
مدیر کمیته امداد خراسان شمالی :

۹۶ درصد اعتبارات اشتغال گرمه جذب شده است

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی میزان اعتبار اشتغال شهرستان گرمه از محل تبصره 16 را سه میلیارد تومان عنوان کرد وافزود: ۹۶ درصد این اعتبارات جذب شده است.
96 درصد اعتبارات اشتغال گرمه جذب شده است,

به گزارش عصراترک، مجید الهی رادمدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در این دیدار میزان اعتبار اشتغال این شهرستان از محل تبصره 16 را سه میلیارد تومان عنوان کرد وافزود: ۹۶ درصد این اعتبارات جذب شده است.

وی با یاد آوری اینکه در شهرستان گرمه 62 یتیم و 67 فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند خاطر نشان کرد: سرانه کوکان یتیم با اجرای پویش ایران مهربان هم اکنون به 680 هزار تومان در ماه افزایش یافته است.

الهی راد در ادامه به برنامه اجرا شده پویش ایران مهربان در شهرستان گرمه اشاره کرد و گفت: در پویش ایران مهربان 22 درصد برنامه های پیش بینی این شهرستان شده محقق شده است.

وی اضافه کرد: سهمیه کارکنان این شهرستان در مشارکت در پویش ایران مهربان 573 نفر بود که تا کنون 128 نفر در این طرح اعلام آمادگی داشته اند.

وی میزان زکات پرداختی این شهرستان را نیز بیش از یک میلیارد تومان برشمرد و گفت: تلاش ما بر این است بخش قابل توجهی از زکات برای رفع نیازهای محرومان و معیشت آنها هزینه کنیم.

وی از ماه مبارک رمضان به عنوان ظرفیتی در جهت کمک به محرومان نام برد و از مسئولان دستگاه های اجرایی و فرمانداران دعوت کرد تا با مشارکت در طرح مفتاح الجنه در جهت رفع نیاز خانواده های محروم مشارکت کنند.

انتهای پیام/ محمدی 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک