شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۳۶۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ساعت ۱۳:۵۱
امام جمعه بجنورد عنوان کرد:

قتل عام مردم با بمب های شیمیایی توسط مدعیان حقوق بشر / دشمن به قانون و انسانیت پایبند نیست

حجت الاسلام رضا نوری با اشاره به اینکه مدعیان، مدافع حقوق بشر با ساخت انواع بمب های شیمیایی مردم را قتل عام می کنند، گفت: این دشمن قابل‌اعتماد نیست، چرا که به انسانیت و قانون هیچ گونه پایبندی ندارد.
قتل عام مردم با بمب های شیمیایی توسط مدعیان حقوق بشر / دشمن به قانون و انسانیت پایبند نیست,

به گزارش عصراترک، حجت‌الاسلام‌ رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه امروز در شهرستان بجنورد، ضمن گرامیداشت شهادت شهیدان برونسی و باکری، اظهار داشت: جایگاه شهید و شهادت در فرهنگ ایران اسلامی یکی از مباحث بسیار بزرگی است که قطعا شناخت نظام شرک، عظمت راه شهدا را به خوبی نمایان می کند.

وی با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی عراق با کمک کشورهای غربی، با هدف تصرف ایران پا پیش گذاشته بودند، گفت: در این جنگ که هشت سال به طول انجامید، پنج استان کشور تصرف، مراکز زیادی تصرف و مردم زیادی شهید شدند، اما با حضور رزمنده های ایران، تمامی این استان ها آزاد و دشمن از کشور بیرون رانده شد.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه اگر مجاهدین فی سبیل الله نبودند، قطعا از کشوری به نام ایران نیز خبری نبود، گفت: بنابرین طبق فرموده پروردگار که خود را جانشین شهدا در خانواده آنها می داند، اگر کسی به این خانواده‌ها توهین کند، به خدا توهین کرده و اگر کسی آنها را خوشحال کند، خداوند را خوشحال کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در مواجهه با نظام استکباری، بصیرت و صبر نیاز است که شهدا هر دو گزینه را دارا بودند.

امام‌جمعه بجنورد با اشاره به اینکه جانیان عالم با عنوان مدافعان حقوق بشر، از انسانیت حرف می زنند و در عمل با ساخت انواع بمب های شیمیایی مردم را قتل و عام می کنند، خاطرنشان کرد: این دشمن قابل‌اعتماد نیست، چرا که به انسانیت و قانون هیچ گونه پایبندی ندارد.

 

انتهای پیام / رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک