شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۳۵۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ساعت ۲۳:۰

امیدواری استقلالی‌ها به پرداخت مطالبات بودروف تا پایان هفته

مسئولین باشگاه استقلال امیدوارند بتوانند تا پایان هفته مطالبات بودورف را پرداخت نمایند.
امیدواری استقلالی‌ها به پرداخت مطالبات بودروف تا پایان هفته,

فصل گذشته بود که یک مدافع پا به سن گذاشته و با مقداری اضافه وزن در حالی از فوتبال بلغارستان از استقلال سر در آورد که آبیها در این منطقه از زمین تراکمی از بازیکن داشتند و به خودی خود دچار ترافیک بازیکن بودند. با این وجود احساس نیاز آن هم به یک مدافع پا به سن گذاشته و دارای اضافه وزن از یک فوتبال درجه چندمی اروپا، قدری عجیب بود.

بودروف که به تهران آمد و تعداد بازی‌هایش در لیگ برتر و آسیا برای آبی‌ها به تعداد انگشتان یک دست نرسید، سرانجام به کشور خود بازگشت و بر اساس یک سنت قدیمی، بلافاصله در کمیته انضباطی فیفا طرح دعوا کرد و به راحتی پیروز پرونده شد تا حالا آبیها نه تنها به وی بدهکار باشند، بلکه پنجره‌های نقل و انتقالاتی شان هم بسته باشد.

مدیران باشگاه استقلال که یکبار در ابتدای فصل توانستند پنجره نقل و انتقالاتی را باز کنند تا خریدهای جدید این تیم امکان بازی پیدا کنند، در تلاش و امیدوارند که بتوانند تا پایان هفته مطالبات بودروف را پرداخت نمایند تا از این پرونده هم به سلامت عبور نمایند. گفته می‌شود احتمال اینکه پرونده این مدافع بلغاری تا پایان هفته بسته شود وجود دارد.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک