شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۳۴۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ساعت ۱۱:۲۸
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت خراسان شمالی تشریح شد؛

جزییات پرداخت وام بدون وثیقه به دارندگان سهام عدالت

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت خراسان شمالی جزییات پرداخت وام بدون وثیقه به دارندگان سهام عدالت را تشریح کرد.
جزییات پرداخت وام بدون وثیقه به دارندگان سهام عدالت,

ابراهیم قربانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک در این باره اظهار کرد: ایجاد درآمد دائمی برای افراد کم درآمد از اهداف اجرای طرح سهام عدالت بوده است.

قربانی گفت: به تمامی سهام داران سهام عدالت توصیه کرده ایم که سهام عدالت خود را حفظ و از مزایای آن استفاده کنند.

وی تصریح کرد: دولت مقرر کرد که برای کمک به حفظ سهام عدالت سهام داران و تامین نقدینگی مورد نیاز آنان، از محل سهام عدالت سهام داران به آنان وام اعطا شود.

وی بیان کرد: در همین راستا، مقرر شد که به میزان 60 درصد از دارایی سهام عدالت هر سهامداری به متقاضیان دریافت وام، کارت اعتباری اعطا شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت خراسان شمالی همچنین اظهار کرد: متقاضیان دریافت وام بر مبنای سهام عدالت، اگر ظرف مدت یکماه کل مبلغ را به بانک بازگشت دهند، از نرخ سود صفر درصد برخوردار می شوند و درصورتیکه مدت زمان بازپرداخت بالاتر از یک ماه باشد، مشتری باید ۱۸ درصد سود بپردازد.

وی در ادامه عنوان کرد: دولت تا به کنون با بانک های ملی و تجارت برای اعطای وام به سهام داران متقاضی، قرار داد منعقد کرده و انعقاد قرارداد با دیگر بانک های عامل نیز در حال انجام است.

وی خاطر نشان کرد: متقاضیان وام باید به درگاه الکترونیکی بانک عاملی که شماره حساب خود را برای دریافت سود سهام عدالت معرفی کرده بودند، وارد شوند و تقاضای دریافت کارت اعتباری را انجام دهند.

قربانی در ادامه یادآور شد: وثیقه بانکی برای دریافت وام، همان سهام عدالت متقاضی خواهد بود.

وی همچنین توصیه کرد: سهام دارانی که هنوز در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند، می توانند به صورت رایگان ثبت نام الکترونیکی را انجام دهند.

وی درباره تقاضای جاماندگان سهام عدالت برای ثبت نام و برخورداری از سهام عدالت نیز اعلام کرد: در حال حاضر لایحه واگذاری سهام عدالت به جاماندگان در مجلس در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت خراسان شمالی در خاتمه درباره نقل و انتقالات سهام عدالت فوت شدگان به وارثان نیز بیان کرد: برای انجام این نقل و انتقالات، سامانه الکترونیکی در حال بارگذاری و راه اندازی است که احتمال داده می شود این امر تا پایان سال جاری عملیاتی شود.

قربانی خاطر نشان کرد: تهیه فرم انحصار وراثت برای ثبت نام الکترونیکی نقل و انتقالات سهام عدالت فوت شدگان به ورثه ضروری است.

انتهای پیام/قهرمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک