شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۴۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ساعت ۱۳:۱۱

قول استاندار خراسان شمالی بر اختصاص زمین به پایگاه انتقال خون استان

استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به اینکه به پایگاه انتقال خون استان، زمینی برای احداث ساختمان اداری و خون گیری اختصاص نیافته است، در همین راستا، پیگیری خواهم کرد تا زمینی به این پایگاه در یک مکان مناسب اختصاص داده شود تا ساختمانی برای این پایگاه ساخته شود.
قول استاندار خراسان شمالی بر اختصاص زمین به پایگاه انتقال خون استان,

به گزارش خبرنگار عصر اترک، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی در جمع خبرنگاران با قدردانی از زحمات پرسنل پایگاه انتقال خون خراسان شمالی اظهار کرد: این پایگاه با وجود کمبود زیرساخت های مورد نیاز، تا به کنون در زمینه تامین و تحویل خون و فرآورده های خونی  به مراکز درمانی استان و ارائه خدمت به مردم با تمام توان خود تلاش کرده اند.

شجاعی در ادامه با تاکید بر اینکه پیگیر رفع مشکلات پایگاه انتقال خون استان برای ارائه خدمت هر چه بهتر به مردم هستیم، اعلام کرد: با توجه به اینکه تا به کنون به این پایگاه، زمینی اختصاص نیافته است تا ساختمان اداری مستقلی داشته باشد، در همین راستا، پیگیری خواهم کرد تا زمینی به این پایگاه در یک مکان مناسب اختصاص داده شود تا ساختمانی برای این پایگاه ساخته شود.

وی همچنین یادآور شد: این پایگاه برای حفظ فرآورده های خونی در زمانیکه برق قطع می شود به تامین برق با دستگاه ژنراتور نیازمند است که تلاش خواهیم کرد تا در کوتاه ترین زمان این نیاز مرتفع شود.

به گزارش عصر اترک، در خراسان شمالی در 10 ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته به علت شیوع بیماری کرونا، مراجعات مردم بابت خون دهی تا 11 درصد کاهش یافت.

در عین حال، میزان اهدای خون در 10 ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته 1.96 درصد کاهش یافته است.

با این وجود، در 10 ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته میزان خون دهی بانوان استان تا 13 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/قهرمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک