شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ساعت ۹:۳۸
امام جمعه شیروان:

بی بی حور و بی بی نور واقعیت تاریخی ندارند

امام جمعه شیروان گفت: اماکنی که در برخی از شهرها با عنوان "بی بی حور و بی بی نور" به وجود آمده واقعیت ندارد و هیچ کسی نمی داند که این نام ها برای چه کسانی است و از کجا آمده اند و عاقبت آنها چه شده است.
بی بی حور و بی بی نور واقعیت تاریخی ندارند,

به گزارش پایگاه خبری شیروان حجت الاسلام تکمیلی در بازدید از این مکان و دیدار با خادمین آن اظهار داشت: یکی از آفات در دینداری خرافات است، باید مراقب باشیم اعتقادات ما و دین مبین اسلام آلوده به خرافات نشود.

وی افزود: البته برخی از شواهد تاریخی نشان می دهد در زمان قاجار که تلاش گسترده ای برای به خرافات کشاندن عقائد مردم ایران وجود داشت، این اماکن در شهرها به وجود آمد.

امام جمعه شیروان تصریح کرد: در نامگذاری همین مکانی که در شیروان با این نام وجود دارد و قدیمی ترها چیزی به یاد ندارند سه تناقض وجود دارد؛ یک جا نوشته مقبره یعنی قبر اینها، یک جا نوشته غیبتگاه یعنی محل غیبت و یک جا نوشته مقام.

حجت الاسلام تکمیلی در پایان تاکید کرد: مردم خوب و مومن بدانند "بی بی حور و بی بی نور" واقعیت تاریخی ندارد و باید به واقعیات دین مانند امام زمان (عج) و اهلبیت و امامزادگان متوسل شویم.

انتهای پیام/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک