شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۴۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ساعت ۱۲:۳۳

کشف بیش از ۴ تن تخم مرغ قاچاق در مانه و سملقان

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از کشف 4 تن و 300 کیلو گرم تخم مرغ قاچاق به ارزش 860 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد .
کشف بیش از 4 تن تخم مرغ قاچاق در مانه و سملقان,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک از مانه و سملقان، سرهنگ "مهدی مهران فر"، فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی توسط پاسگاه انتظامی چمن بید، ماموران به یک دستگاه خودروی ایسوزو حامل تخم مرغ مشکوک شده و دستور توقف خودرو را صادر کردند. 
وی با اشاره به اینکه در بررسی های انجام شده مشخص شد که راننده خودرو هیچ گونه مجوزی در رابطه با حمل محموله ندارد، افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار 4 تن و 300 کیلوگرم تخم مرغ فاقد مجوز کشف شد. 
فرمانده انتظامی مانه و سملقان تصریح کرد: ارزش این مقدار تخم‌مرغ 860 میلیون ریال برآورد شده است. 
سرهنگ مهران فر در پایان بابیان اینکه نیروی انتظامی باکسانی که سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازند به‌طورجدی مقابله می‌کند، خاطرنشان کرد: از کلیه شهروندان انتظار می‌رود در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در رابطه با قاچاق کالا مراتب را بلافاصله از طریق سامانه تلفنی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک