جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۴۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ساعت ۸:۴۳
فرمانده نیروی انتظامی فاروج

دستگیری سارق اماکن خصوصی و دولتی در فاروج

نوروزی گفت: سارق اماکن خصوصی و دولتی دستگیر و به 5 فقره سرقت اعتراف کرده است.
دستگیری سارق اماکن خصوصی و دولتی در فاروج,

به گزارش صبح فاروج، سرهنگ یداله نوروزی فرمانده انتظامی شهرستان فاروج گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در شهرستان فاروج، بلافاصله موضوع در دستورکار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
سرهنگ یداله نوروزی اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع و ایجاد جو نا امنی در سطح شهرستان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۱ و پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج با اشاره به اینکه بعد از چند روز کار اطلاعاتی و پلیسی، در نهایت سارق شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد، افزود: متهم در بازجویی صورت گرفته به ۵ فقره سرقت اعتراف کرده است.

سرهنگ نوروزی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر مالخر نیز دستگیر و اموال مسروقه از وی کشف شد، خاطرنشان کرد: اموال مسروقه بعد از شناسایی مالباختگان تحویل آنان شد.

وی با تاکید بر بالا بردن ضریب امنیتی اماکن خصوصی و دولتی توسط شهروندان خاطر نشان کرد: این فرماندهی اجازه جولان به مجرمان و متخلفان را نخواهد داد و با عاملان ناامنی در سطح شهرستان بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

 

انتهای پیام/ 

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک