شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۴۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ساعت ۱۲:۳۵
سرپرست فرمانداری شیروان:

پروژه مگا گاورداری شیروان اسفندماه افتتاح می شود

سرپرست فرمانداری شیروان گفت:پروژه مگاگاوداری که قرار بود در دهه فجر امسال با تامین 500 راس دام شروع به کار کند به علت شرایط جوی و تامین نشدن بخشی از اعتبارات پروژه های عمرانی در 14 اسفند افتتاح خواهد شد.
پروژه مگا گاورداری شیروان اسفندماه افتتاح می شود,

به گزارش پایگاه خبری شیروان، علی ذوالفقاری امروز با اعلام این خبر در اولین نشست خبری خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت:  برنامه های محوری باقیمانده شهرستان شیروان از زمان فرماندار سابق را با شتاب بیشتری دنبال خواهیم کرد.

وی گفت:  افتتاح واحد سه بخار نیروگاه سیکل ترکیبی، فاز اول گاوداری دو هزار راسی قلعچه، طرح هادی روستایی، دالقرآن امام علی علیه السلام و افتتاح زیرساخت ها از جمله برنامه های محوری هستند.

ذوالفقاری افزود: مجموعا 60 پروژه در دهه ی فجر امسال افتتاح خواهد شد که 1 هزار 320 نفر اشتغال زایی در حین پروژه و 1 هزار و 514 نفر اشتغال زایی پس از بهره برداری رقم خواهد خورد.

وی افزود: با توجه به شرایط حساس کرونایی دهه فجر امسال بصورت رژه موتوری و خودرویی برگزار خواهد شد.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: پروژه مگاگاوداری که قرار بود در دهه فجر امسال با تامین 500 راس دام شروع به کار کند به علت شرایط جوی و تامین نشدن بخشی از پروژه های عمرانی در 14 اسفند افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک