شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ساعت ۹:۴۷
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان رازوجرگلان:

وضعیت انتشار کرونا در رازوجرگلان آبی شد/ برخورد با ۹ مراسم در هفته گذشته

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان رازوجرگلان از تغییر وضعیت این شهرستان از زرد به آبی با اجرای طرح شهید سلیمانی  و مانورهای مختلف خبر داد .
وضعیت انتشار کرونا در رازوجرگلان آبی شد/ برخورد با ۹ مراسم در هفته گذشته,

رضا علی یوسفی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان رازوجرگلان به عصر اترک گفت: گرچه وضعیت کرونای این شهرستان از یک هفته قبل از زرد به آبی تغیبر پیدا کرد ولی نباید باعث دلخوشی ما شود چراکه در حالی که یک هفته بستری فرد مبتلابه کرونا نداشتیم،  امروز دو مورد بستری در این شهرستان را شاهد بودیم .

وی گفت: یکی از مشکلات ما در این شهرستان این است که افراد بیمار برای خود اظهاری در مورد این بیماری مراجعه نمی  کنند و برگه خوداظهاری را پر نمی کنند که این به ما میگوید نباید دلخوش به وضعیت آبی باشیم.

یوسفی همچنین اضافه کرد : مردم حتما به مراکز ما که در حال گرفتن نمونه گیری ها هستند مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: جهت مراجعه راحت تر مردم در ۸ مرکز بهداشت و درمان در هر سه بخش مرکزی، غلامان و جرگلان امکان دریافت اطلاعات مراجعه کنندگان را فراهم کردیم .

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان رازوجرگلان همچنین از اجرای سومین مانور مشترک با حضور بازرسین بهداشت محیط و حرفه ای، داوطلبین هلال احمر و نیروی های بسیجی و در سه شهر راز،غلامان و یکه سعود بخش جرگلان خبر داد و گفت: در این مانور ۵۹۲ مورد بازرسی توسط ۶نفر کارشناس بهداشتی، ۸نفر نیروهای داوطلب هلال و ۱۸نفر بسیجی در مانور مشترک نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی در شهرستان راز و جرگلان انجام شد.

یوسفی تاکید کرد: تمام این برنامه ها و تغییر وضعیت ما به معنای قطع شدن زنجیره ی ویروس کرونا نیست و باید همچنان همه با خود مراقبتی و رعایت پروتکل ها و برگزار نکردن مراسمات و تجمعات و مهمتر رفت و امد های خصوصی و خانوادگی سعی در حفظ وضعیت آبی شهرستان و مهمتر رسیدن به وضعیت سفید تلاش کنیم چرا که این بیماری هنوز در جهان و کشور ما ریشه کن نشده است.

گفتنی است شهرستان رازوجرگلان در اوایل ابتلای به ویروس کرونا آخرین شهرستان در استان خراسان شمالی بود که تا مدت ها وضعیت سفید را حفظ کرد .

خبرنگار: رحیمی

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک